Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 384)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Program pro vytváření příběhů
Název práce v češtině: Program pro vytváření příběhů
Název v anglickém jazyce: Program for stories creation
Klíčová slova: Přiběh|Gamebook|Herní engine|Graf událostí
Klíčová slova anglicky: Story|Gamebook|Game engine|Event graph
Akademický rok vypsání: 2022/2023
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: RNDr. Martin Pergel, Ph.D.
Řešitel: Bc. Ondřej Tichavský - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 15.09.2022
Datum zadání: 15.09.2022
Datum potvrzení stud. oddělením: 11.10.2022
Datum a čas obhajoby: 06.09.2024 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:25.07.2024
Datum odevzdání tištěné podoby:25.07.2024
Datum proběhlé obhajoby: 06.09.2024
Oponenti: doc. RNDr. Jakub Klímek, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Uchazeč navrhne a implementuje aplikaci umožňující vytvářet příběhy například pro knihy či (počítačové) hry. Uchazeč po dohodě s vedoucím vytipuje vhodné prostředky/prostředí pro implementaci. Použitelnost díla řešitel demonstruje přípravou příkladů, ze kterých půjde vygenerovat kód použitelný pro vhodný interpret her s proměnlivým obsahem. Lze předpokládat, že vhodný interpret her (alespoň jeden takový) řešitel též vytvoří.
Seznam odborné literatury
J. Novak: Game Development Essentials: An Introduction, ISBN: 1111307652, Delmar Cengage Learning, 2011.

A. Thorn: Game Development Principles, ISBN: 978-1285427058, Cengage Learning PTR, 2013.

E. Adams: Fundamentals of Game Design, ISBN: 9780321929679, Pearson Education, 2013.

M. Menard: Game Development with Unity, ISBN: 9781435456587, Cengage Learning PTR, 2011.

J. S. Cho: The Beginner's Guide to Android Game Development, ISBN: 978-1908689269, Glasnevin Publishing, 2014.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK