Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vliv percepce obtížnosti učiva na vznik miskonceptů ve výuce geografie: výskyt a geneze vybraných miskonceptů
Název práce v češtině: Vliv percepce obtížnosti učiva na vznik miskonceptů ve výuce geografie: výskyt a geneze vybraných miskonceptů
Název v anglickém jazyce: Influence of perceived difficulty on the origin of misconceptions in geography tuition: occurance and genesis of selected misconceptions
Klíčová slova: miskoncepty, percepce obtížnosti, geografická témata, konstruktivismus, geneze miskonceptu
Klíčová slova anglicky: misconceptions, difficulty perception, geographical topics, constructivism, genesis of misconception
Akademický rok vypsání: 2010/2011
Typ práce: disertační práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31-340)
Vedoucí / školitel: doc. RNDr. Miroslav Marada, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 02.12.2010
Datum zadání: 02.12.2010
Datum odevzdání elektronické podoby:09.08.2022
Datum proběhlé obhajoby: 20.09.2022
Oponenti: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D.
  RNDr. Barbara Baarová, Ph.D.
 
 
Konzultanti: prof. RNDr. Josef Novotný, Ph.D.
Předběžná náplň práce
Disertační práce se zabývá výzkumem vnímání obtížnosti geografického učiva jakožto faktoru podmiňujícího vznik miskonceptů. Na ten navazuje šetření vedoucí k odhalení geneze vybraných miskonceptů.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The dissertation thesis deals with research on the perception of the geography content matter difficulty as a factor determing the occurence of misconceptions. This is followed by a research leading to the revelation of the genesis of the selected misconceptions.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK