Návrh implementace nových poznatků z interdisciplinárního oboru "nanotechnologie" do výuky přírodovědných předmětů na SŠ a příspěvek k edukaci studentů učitelství chemie v tomto oboru
Název práce v češtině: | Návrh implementace nových poznatků z interdisciplinárního oboru "nanotechnologie" do výuky přírodovědných předmětů na SŠ a příspěvek k edukaci studentů učitelství chemie v tomto oboru |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Nanotechnology: Implementation of contemporary progress into science education at secondary school and in education of future chemistry teachers |
Klíčová slova: | nanotechnologie, nanověda, nanočástice, nanostruktury, mikroskopie skenující sondou (SPM), nanomateriály, nanoelektronika, nanooptika, nanobiotechnologie, výuka nanotechnologie, výuka nanovědy, výukový text, prezentace, projekt, exkurze, demonstrace |
Klíčová slova anglicky: | nanotechnology, nanoscience, nanostructures, scanning probe microscopy (SPM), nanomaterials, nanoelectronics, nanooptics, nanobiotechnology, education of nanotechnology, education of nanoscience, educational text, presentation, demonstrations |
Akademický rok vypsání: | 2010/2011 |
Typ práce: | rigorózní práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra učitelství a didaktiky chemie (31-280) |
Vedoucí / školitel: | doc. RNDr. Petr Šmejkal, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 24.01.2011 |
Datum zadání: | 24.01.2011 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 24.01.2011 |
Datum proběhlé obhajoby: | 01.04.2011 |
Oponenti: | prof. RNDr. Marek Procházka, Ph.D. |
Předběžná náplň práce |
Tato rigorózní práce se bude zabývat možnými způsoby implementace zajímavých a důležitých poznatků z oblasti "nanosvěta" do výuky přírodovědných předmětů na střední škole. K tomuto účelu je předpokládáno zpracování několika výukových materiálů a jednoduchých demonstrací. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
This rigorous thesis will be focused on possible ways how to implement interesting and important findings from the field called "nanoworld" into the curriculum of science subjects at secondary school. For this purpose, some educational materials and demonstrations are expected to be prepared. |