Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Návrh implementace nových poznatků z interdisciplinárního oboru "nanotechnologie" do výuky přírodovědných předmětů na SŠ a příspěvek k edukaci studentů učitelství chemie v tomto oboru
Název práce v češtině: Návrh implementace nových poznatků z interdisciplinárního oboru
"nanotechnologie" do výuky přírodovědných předmětů na SŠ
a příspěvek k edukaci studentů učitelství chemie v tomto oboru
Název v anglickém jazyce: Nanotechnology: Implementation of contemporary progress into science
education at secondary school and in education of future chemistry teachers
Klíčová slova: nanotechnologie, nanověda, nanočástice, nanostruktury, mikroskopie skenující sondou (SPM), nanomateriály, nanoelektronika, nanooptika, nanobiotechnologie, výuka nanotechnologie, výuka nanovědy, výukový text, prezentace, projekt, exkurze, demonstrace
Klíčová slova anglicky: nanotechnology, nanoscience, nanostructures, scanning probe microscopy (SPM), nanomaterials, nanoelectronics, nanooptics, nanobiotechnology, education of nanotechnology, education of nanoscience, educational text, presentation, demonstrations
Akademický rok vypsání: 2010/2011
Typ práce: rigorózní práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra učitelství a didaktiky chemie (31-280)
Vedoucí / školitel: doc. RNDr. Petr Šmejkal, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 24.01.2011
Datum zadání: 24.01.2011
Datum odevzdání elektronické podoby:24.01.2011
Datum proběhlé obhajoby: 01.04.2011
Oponenti: prof. RNDr. Marek Procházka, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Tato rigorózní práce se bude zabývat možnými způsoby implementace zajímavých a důležitých poznatků z oblasti "nanosvěta" do výuky přírodovědných předmětů na střední škole. K tomuto účelu je předpokládáno zpracování několika výukových materiálů a jednoduchých demonstrací.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This rigorous thesis will be focused on possible ways how to implement interesting and important findings from the field called "nanoworld" into the curriculum of science subjects at secondary school. For this purpose, some educational materials and demonstrations are expected to be prepared.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK