Role pokusů ve výuce na waldorfském lyceu ve srovnání s "běžným" gymnáziem v ČR
Název práce v češtině: | Role pokusů ve výuce na waldorfském lyceu ve srovnání s "běžným" gymnáziem v ČR |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Role of Experiments in Chemical Education at Waldorf Lyceum Compared to "Ordinary" Gymnasium in the Czech Republic |
Klíčová slova: | Waldorfská škola, waldorfské lyceum, chemický experiment, demonstrační pokus, laboratorní cvičení |
Klíčová slova anglicky: | Waldorf school, Waldorf lyceum, chemical experiment, demonstration, laboratory practical |
Akademický rok vypsání: | 2010/2011 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra učitelství a didaktiky chemie (31-280) |
Vedoucí / školitel: | doc. RNDr. Petr Šmejkal, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 30.10.2010 |
Datum zadání: | 30.10.2010 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 15.06.2011 |
Datum proběhlé obhajoby: | 23.06.2011 |
Oponenti: | RNDr. Eva Stratilová Urválková, Ph.D. |
Předběžná náplň práce |
Práce je zaměřena na význam experimentu ve výuce chemie na waldorfské škole, metody jejich realizace a důvody k uvedenému přístupu včetně didaktického přínosu. Dále je porovnáván přístup experimentu na uvedeném typu škol a "běžném" gymnáziu. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The bachelor thesis are focused on significance of experiment in chemistry education at Waldorf school, methods of experimental work including didactic contibution. In addition to that, a comparison to experimental work performed at "ordinary" gymnasium is expected to be evaluated. |