Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Informační kampaň vlády ČR "Proti raketám"
Název práce v češtině: Informační kampaň vlády ČR "Proti raketám"
Název v anglickém jazyce: Government Information Campaign "Against Missiles
Klíčová slova: Informační kampaň, protiraketová obrana, obsahová analýza, komunikační strategie, Proti raketám, vláda ČR
Klíčová slova anglicky: Information campaign, Ballistic Missile Defense, content analysis, communication strategy, Proti raketám, Czech Government
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Vedoucí / školitel: PhDr. Jan Křeček, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 22.10.2010
Datum zadání: 22.10.2010
Datum a čas obhajoby: 23.06.2011 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1.
Datum odevzdání elektronické podoby:20.05.2011
Datum proběhlé obhajoby: 23.06.2011
Oponenti: PhDr. Dr. Jaroslav Šonka
 
 
 
Seznam odborné literatury
BRADOVÁ, Eva: Od lokálních mítinků k politickému marketingu. Teorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaní. Brno: Mezinárodní politologický ústav, 2005. 106 stran. ISBN 80-210-3800-4

HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum. Základní teorie, metody a aplikace. Praha: Portál, 2008. 407 stran. ISBN 978-80-7367-485-4

JABŁOŃSKI, Andrzej (ed.). Politický marketing. Úvod do teorie a praxe. Brno: Barrister & Principal, 2006. 203 stran. ISBN 80-7364-011-2

JIRÁK, Jan, ŘÍCHOVÁ, Blanka. Politická komunikace a média. Praha: Karolinum, 2000. 164 stran. ISBN 80-246-0182-6

JIRÁK, Jan, KÖPPLOVÁ, Barbara. Média a společnost. Praha: Portál, 2003. 207 stran. ISBN 80-7178-697-7

KITZINGER, Jenny. Media studies: key issues & debates. Los Angeles : Sage Publications Ltd., 2007. Framing and Frame Analysis

REIFOVÁ, Irena (ed.). Slovník mediální komunikace. Praha: Portál, 2004. 327 stran. ISBN 80-7178-926-7

SAMSON, Victoria. American missile defense : a guide to the issues / Victoria Samson. Santa Barbara, Calif. : Praeger, 2010.

SCHERER, Helmut. Úvod do metody obsahové analýzy. In: REIFOVÁ, Irena, KONČELÍK, Jakub, SCHULZ, Winfried, HAGEN, Louis, SCHERER, Helmut. Analýza obsahu mediálních sdělení. Praha: Karolinum, 2004, ISBN 80-246-0827-8

TRAMPOTA, Tomáš, VOJTĚCHOVSKÁ, Martina. Metody výzkumu médií. Praha: Portál, 2010. 293 stran. ISBN 978-80-7367-683-4
Předběžná náplň práce
Diplomová práce se zabývá komunikační kampaní vlády České republiky (ČR) v souvislosti s možnou účastí České republiky v programu protiraketové obrany Spojených států amerických (USA), která byla realizována vládou ČR v návaznosti na oficiální žádost USA ze dne 19. ledna 2007, resp. odpověď ČR na tuto žádost ze dne 28. března 2007. Tehdejší vládní informační kampaň byla od vzniku samostatné České republiky v pořadí třetí kampaní, která se v nějaké míře dotýkala otázky suverenity ČR, resp. postavením České republiky v mezinárodním systému; předchozí kampaně se týkaly vstupu České republiky do Evropské unie a Severoatlantické aliance.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This thesis deals with the communication campaign of the government of the Czech Republic with regard to the possible Czech participation at the project of the US anti-missile defense system. The project was implemented by the Czech government following the official request from the USA on January 19, 2007, consequently the Czech answer to this request on March 28, 2007. From the foundation of the Czech Republic it was the third communication campaign related to the question of the Czech sovereignty and to the position of the Czech Republic within the international community. The previous campaigns referred to the acceptance of the Czech Republic to the EU and NATO.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK