Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Mediální reflexe negativní předvolební kampaně do PSČR v letech 2002,2006 a 2010
Název práce v češtině: Mediální reflexe negativní předvolební kampaně do PSČR v letech 2002,2006 a 2010
Název v anglickém jazyce: Media reflection of negative parliamentary election campaign in 2002,2006 and
2010
Klíčová slova: Média, politika, politický marketing, negativní politický marketing, volební kampaň, volby, kvantitativní výzkum
Klíčová slova anglicky: Media, politics, political marketing, negative political marketing, election campaign, elections, quantitative analysis
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Vedoucí / školitel: PhDr. Jan Křeček, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 19.10.2010
Datum zadání: 19.10.2010
Datum a čas obhajoby: 20.06.2011 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1.
Datum odevzdání elektronické podoby:19.05.2011
Datum proběhlé obhajoby: 20.06.2011
Oponenti: Mgr. Markéta Štechová
 
 
 
Seznam odborné literatury
BALÍK, Stanislav, et al. Volby do Poslanecké sněmovny v roce 2010. Brno: Centrum pro studium demokracie a kultury, 2010. 279 s.

ČALOUD, Dalibor. Volby do poslanecké sněmovny v roce 2006. Brno: Centrum pro studium demokracie a kultury, 2006. 219 s.

BRADOVÁ, Eva. Negativní kampaně a politická reklama ve volbách. Olomouc: Periplum, 2008. 134 s.

HALLIN, Daniel; MANCINI, Paolo. Systémy médií v postmoderním světě: tři modely médií a politiky. Praha: Portál, 2008. 367 s.

JABLOŃSKI, Andrzej. Politický marketing: úvod do teorie a praxe. Brno: Barrister & Principal, 2006. 203 s.

JIRÁK, Jan; ŘÍCHOVÁ, Blanka. Politická komunikace a média. Praha: Karolinum, 2000. 163 s.

LINEK, Lukáš. Volby do poslanecké sněmovny 2002. Praha: Sociologický ústav Akademie věd České republiky, 2003. 264 s.

MATUŠKOVÁ, Anna. Politický marketing a české politické strany: Volební kampaně v roce 2006. Brno: Masarykova univerzita, 2010. 174 s.

PISTULKOVÁ, Petra. Politický marketing v primárních volbách Demokratické strany 2008. Praha, 2009. 50 s. Bakalářská práce. VŠE.

ŠARADÍN, Pavel. Politické kampaně, volby a politický marketing. Olomouc: Periplum, 2007. 142 s.
Předběžná náplň práce
Diplomová práce se zaměřuje na mediální reflexi negativní předvolební kampaně do Poslanecké sněmovny ČR v letech 2002, 2006 a 2010. Hlavním cílem práce je zjistit, zda média ve vymezených obdobích reflektovala příklon českých politických stran k negativnímu politickému marketingu tak, jak ho popisují čeští politologové.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Diploma thesis focuses on media reflection of negative Czech parliamentary election campaign in 2002, 2006 and 2010. The main goal of this thesis is to find out, whether media did reflect at the time the use of negative political marketing by Czech political parties in the way Czech political scientists describe it.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK