Pitvy jako výuková metoda v biologii na středních školách - postoje žáků a učitelů
Název práce v češtině: | Pitvy jako výuková metoda v biologii na středních školách - postoje žáků a učitelů |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Dissections used as a teaching method in biological education on secondary schools - attitudes of pupils and teachers |
Klíčová slova: | pitvy, zoologie, praktická výuka, střední škola, dotazník, didaktika, postoje, biologie |
Klíčová slova anglicky: | dissections, zoology, practical education, secondary school, questionaire, didactics, attitudes, biology |
Akademický rok vypsání: | 2012/2013 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra učitelství a didaktiky biologie (31-180) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Jan Mourek, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 08.10.2013 |
Datum zadání: | 15.11.2013 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 01.05.2016 |
Datum proběhlé obhajoby: | 10.06.2016 |
Oponenti: | RNDr. Vanda Janštová, Ph.D. |
Předběžná náplň práce |
Cíle práce: - Zmapovat aktuální zařazení pitev bezobratlých živočichů do praktické výuky biologie na reprezentativním vzorku středních škol. - Na školách, kde se pitvy ve výuce využívají provést hospitace ve vybraných hodinách a vyhodnotit zpětnou vazbu od žáků, kteří pitvy absolvovali. - Zjistit spektrum a zastoupení různých názorů a postojů učitelů a žáků k zařazení pitev bezobratlých do středoškolské výuky |