Váš prohlížeč nepodporuje JavaScript nebo je jeho podpora vypnutá. Některé funkce nemusejí být dostupné.
Perception of Attractiveness of Poland as a Tourism Space by Population of Czechia
Název práce v češtině:
Percepce atraktivity Polska jako turistického prostoru pro obyvatele Česka
Název v anglickém jazyce:
Perception of Attractiveness of Poland as a Tourism Space by Population of Czechia
Klíčová slova:
cestovní ruch, cestovní kanceláře, analýza percepce, atraktivita cestovního ruchu, turistický potenciál Polska, nabídka cestovního ruchu, turistická destinace, cestopisy, marketing cestovního ruchu, Internet
Klíčová slova anglicky:
tourism, travel agencies, analysis of perception, tourism attractiveness, tourist potential of Poland, tourism offer, tourist destination, travellogues, marketing in tourism, Internet
Akademický rok vypsání:
2004/2005
Typ práce:
disertační práce
Jazyk práce:
angličtina
Ústav:
Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31-340)
Vedoucí / školitel:
RNDr. Jiří Vágner, Ph.D.
Řešitel:
skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení:
01.10.2004
Datum zadání:
01.10.2004
Datum odevzdání elektronické podoby: 24.04.2012
Datum proběhlé obhajoby:
26.06.2012
Oponenti:
prof. RNDr. Tadeusz Siwek, CSc.
prof. Andrzej Kowalczyk
Předběžná náplň práce
Teoretické koncepty a zarámování cestovního ruchu Polska, metodika - šetření různých skupin českých obyvatel, subjektů v CR, zdrojů pro CR, doporučující závěry pro marketing a propagaci