Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Perception of Attractiveness of Poland as a Tourism Space by Population of Czechia
Název práce v češtině: Percepce atraktivity Polska jako turistického prostoru pro obyvatele Česka
Název v anglickém jazyce: Perception of Attractiveness of Poland as a Tourism Space by Population of Czechia
Klíčová slova: cestovní ruch, cestovní kanceláře, analýza percepce, atraktivita cestovního ruchu, turistický potenciál Polska, nabídka cestovního ruchu, turistická destinace, cestopisy, marketing cestovního ruchu, Internet
Klíčová slova anglicky: tourism, travel agencies, analysis of perception, tourism attractiveness, tourist potential of Poland, tourism offer, tourist destination, travellogues, marketing in tourism, Internet
Akademický rok vypsání: 2004/2005
Typ práce: disertační práce
Jazyk práce: angličtina
Ústav: Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31-340)
Vedoucí / školitel: RNDr. Jiří Vágner, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 01.10.2004
Datum zadání: 01.10.2004
Datum odevzdání elektronické podoby:24.04.2012
Datum proběhlé obhajoby: 26.06.2012
Oponenti: prof. RNDr. Tadeusz Siwek, CSc.
  prof. Andrzej Kowalczyk
 
 
Předběžná náplň práce
Teoretické koncepty a zarámování cestovního ruchu Polska, metodika - šetření různých skupin českých obyvatel, subjektů v CR, zdrojů pro CR, doporučující závěry pro marketing a propagaci
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK