Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Benchmarky pro projekt Pogamut
Název práce v jazyce práce (slovenština): Benchmarky pro projekt Pogamut
Název práce v češtině: Benchmarky pro projekt Pogamut
Název v anglickém jazyce: Benchmarks for the project Pogamut
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: slovenština
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 29.10.2009
Datum zadání: 29.10.2009
Datum a čas obhajoby: 16.09.2010 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:16.09.2010
Datum proběhlé obhajoby: 16.09.2010
Oponenti: RNDr. Ondřej Sýkora
 
 
 
Zásady pro vypracování
Projekt Pogamut je prostředí pro vývoj 3D virtuálních agentů. V současné době neexistují žádná referenční 3D prostředí, ve kterých by bylo možné testovat "inteligenci" vyvíjených agentů. Cílem práce je vytvořit sadu takových prostředí. Součástí práce bude i navržení či diskuse řešících algoritmů, přičemž některé z nich budou implementované v referenčních agentech. Bude použit svět hry Unreal Tournament 2004.
Seznam odborné literatury
Dokumentace projektu Pogamut

AI Game Programming Wisdom serie

Soutez Botprize: www.botprize.org
Předběžná náplň práce
Projekt Pogamut je prostředí pro vývoj 3D virtuálních agentů. V současné době neexistují žádná referenční 3D prostředí, ve kterých by bylo možné testovat "inteligenci" vyvíjených agentů. Cílem práce je vytvořit sadu takových prostředí. Součástí práce bude i navržení či diskuse řešících algoritmů, přičemž některé z nich budou implementované v referenčních agentech. Bude použit svět hry Unreal Tournament 2004.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK