Projekt Pogamut je prostředí pro vývoj 3D virtuálních agentů. V současné době neexistují žádná referenční 3D prostředí, ve kterých by bylo možné testovat "inteligenci" vyvíjených agentů. Cílem práce je vytvořit sadu takových prostředí. Součástí práce bude i navržení či diskuse řešících algoritmů, přičemž některé z nich budou implementované v referenčních agentech. Bude použit svět hry Unreal Tournament 2004.
Seznam odborné literatury
Dokumentace projektu Pogamut
AI Game Programming Wisdom serie
Soutez Botprize: www.botprize.org
Předběžná náplň práce
Projekt Pogamut je prostředí pro vývoj 3D virtuálních agentů. V současné době neexistují žádná referenční 3D prostředí, ve kterých by bylo možné testovat "inteligenci" vyvíjených agentů. Cílem práce je vytvořit sadu takových prostředí. Součástí práce bude i navržení či diskuse řešících algoritmů, přičemž některé z nich budou implementované v referenčních agentech. Bude použit svět hry Unreal Tournament 2004.