Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Sledování očních pohybů ve virtuální realitě
Název práce v češtině: Sledování očních pohybů ve virtuální realitě
Název v anglickém jazyce: Eyetracking in virtual reality
Klíčová slova: Sledovanie pohľadu, priestorová navigácia, interakcia človeka s počítačom
Klíčová slova anglicky: Eye tracking, head tracking, spatial navigation, human-computer interaction
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: angličtina
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 01.09.2009
Datum zadání: 01.09.2009
Datum a čas obhajoby: 20.06.2011 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:27.05.2011
Datum odevzdání tištěné podoby:27.05.2011
Datum proběhlé obhajoby: 20.06.2011
Oponenti: doc. Mgr. Jiří Lukavský, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem práce je propojit eyetracker I4Control s vhodným virtuálním prostředím, získat data o pozicích objektů, na které se uživatel v prostředí dívá, a tato data logovat v rozumném formátu. Jako virtuální prostředí lze zvolit např. projekt Pogamut nebo virtuální Blue Velvet Arenu. Student se rovněž pokusí informace získané z eyetrackeru propojit s informacemi získanými z headtrackeru.
Seznam odborné literatury
Dokumentace projektu Pogamut.

Burkert, O., Kadlec, R., Gemrot, J., Bída, M., Havlíček, J., Brom, C.: Jak rychle prototypovat chování umělých bytostí: Pogamut 2 In: Sborník příspěvků z ITAT (2007)

Šupalová Iva: Orientace prostoru zkoumaná ve virtuální realitě. Diplomová práce, MFF UK 2009

Manuály eyetrackeru I4Control.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK