Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Dopravní dostupnost druhého bydlení: vybrané lokality v okrese Benešov
Název práce v češtině: Dopravní dostupnost druhého bydlení: vybrané lokality v okrese Benešov
Název v anglickém jazyce: Transport Accessibility of Second Homes: Selected Localities in the Benešov Region
Klíčová slova: dopravní dostupnost, druhé bydlení, veřejná doprava, okres Benešov
Klíčová slova anglicky: transport accessibility, second homes, public transport,Benešov region
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31-340)
Vedoucí / školitel: doc. RNDr. Viktor Květoň, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 26.11.2008
Datum zadání: 28.04.2010
Datum odevzdání elektronické podoby:28.06.2010
Datum proběhlé obhajoby: 17.06.2010
Oponenti: Mgr. Petra Vondráčková
 
 
 
Předběžná náplň práce
Tato bakalářská práce řeší diferenciaci dostupnosti objektů druhého bydlení především za použití prostředků veřejné dopravy. V prvé části je diskutován problém s již publikovanou literaturou. Druhá část práce se zaměřuje na případovou studii, která byla prováděna ve vybraných lokalitách okresu Benešov. Dopravní dostupnost byla pozorována na dvou rovinách ? frekvenční dostupnost a časová dostupnost. Vedle současné dopravní dostupnosti byl zjišťován také historický vývoj od začátku 80. let. V návaznosti na změny ve veřejné dopravě bylo pozorováno i postupné začleňování jednotlivých lokalit do systémů integrované dopravy.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This thesis deals with the differentiation of the accessiblity of second-homes facilities, primarily using means of public transport. The first part adresses the problem with the published literature. Second part deals with a case study carried out in selected localities of the Benešov region. Transport accessibility was observed at two levels ? frequency and temporal. In addition to the current accessibility, the historical development since the beginning of the eighties was found out. Following the changes in public transport, the consecutive integrating of particular localities into the integrating transport system was also observed.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK