Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Prostředky pro podporu ladění v projektu Pogamut 2
Název práce v češtině: Prostředky pro podporu ladění v projektu Pogamut 2
Název v anglickém jazyce: Debugging tools in Pogamut 2
Akademický rok vypsání: 2007/2008
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 17.02.2010
Datum zadání: 17.02.2010
Datum a čas obhajoby: 14.09.2009 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:14.09.2009
Datum proběhlé obhajoby: 14.09.2009
Oponenti: prof. RNDr. Tomáš Bureš, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Pogamut 2 je IDE pro programování chování agentů ve 3D prostředí hry Unreal Tournament. Cílem práce je rozšířit Pogamut 2 o podporu debuggování. Zejména se jedná o body:

- zpracování logů a jejich visualisace pomocí časové osy
- zjednodušená visualisace mapy pro potřeby rychlé orientace v prostředí
- vylepšené ovládání agentů

Součástí práce je implementace scénáře, na kterém budou demonstrovány vlastnosti přidaných částí.
Seznam odborné literatury
Dokumentace projektu Pogamut.

Burkert, O., Kadlec, R., Gemrot, J., Bída, M., Havlíček, J., Brom, C.: Jak rychle prototypovat chování umělých bytostí: Pogamut 2 In: Sborník příspěvků z ITAT (2007)
Předběžná náplň práce
Pogamut 2 je IDE pro programování chování agentů ve 3D prostředí hry Unreal Tournament. Cílem práce je rozšířit Pogamut 2 o podporu debuggování. Zejména se jedná o body:

- zpracování logů a jejich visualisace pomocí časové osy
- zjednodušená visualisace mapy pro potřeby rychlé orientace v prostředí
- vylepšené ovládání agentů

Součástí práce je implementace scénáře, na kterém budou demonstrovány vlastnosti přidaných částí.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK