Prostředky pro podporu ladění v projektu Pogamut 2
Název práce v češtině: | Prostředky pro podporu ladění v projektu Pogamut 2 |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Debugging tools in Pogamut 2 |
Akademický rok vypsání: | 2007/2008 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 17.02.2010 |
Datum zadání: | 17.02.2010 |
Datum a čas obhajoby: | 14.09.2009 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 14.09.2009 |
Datum proběhlé obhajoby: | 14.09.2009 |
Oponenti: | prof. RNDr. Tomáš Bureš, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Pogamut 2 je IDE pro programování chování agentů ve 3D prostředí hry Unreal Tournament. Cílem práce je rozšířit Pogamut 2 o podporu debuggování. Zejména se jedná o body:
- zpracování logů a jejich visualisace pomocí časové osy - zjednodušená visualisace mapy pro potřeby rychlé orientace v prostředí - vylepšené ovládání agentů Součástí práce je implementace scénáře, na kterém budou demonstrovány vlastnosti přidaných částí. |
Seznam odborné literatury |
Dokumentace projektu Pogamut.
Burkert, O., Kadlec, R., Gemrot, J., Bída, M., Havlíček, J., Brom, C.: Jak rychle prototypovat chování umělých bytostí: Pogamut 2 In: Sborník příspěvků z ITAT (2007) |
Předběžná náplň práce |
Pogamut 2 je IDE pro programování chování agentů ve 3D prostředí hry Unreal Tournament. Cílem práce je rozšířit Pogamut 2 o podporu debuggování. Zejména se jedná o body:
- zpracování logů a jejich visualisace pomocí časové osy - zjednodušená visualisace mapy pro potřeby rychlé orientace v prostředí - vylepšené ovládání agentů Součástí práce je implementace scénáře, na kterém budou demonstrovány vlastnosti přidaných částí. |