Implementace RPG hry Dračí Doupě
Název práce v češtině: | Implementace RPG hry Dračí Doupě |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Implementation of the Dungeons & Dragons Roleplaying Game |
Akademický rok vypsání: | 2006/2007 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Středisko informatické sítě a laboratoří (32-SISAL) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Lenka Forstová |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 30.01.2007 |
Datum zadání: | 30.01.2007 |
Datum a čas obhajoby: | 09.09.2008 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 09.09.2008 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 09.09.2008 |
Datum proběhlé obhajoby: | 09.09.2008 |
Oponenti: | Mgr. Pavel Ježek, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem bakalářské práce je implementovat hru založenou na RPG fantasy hře Dračí doupě. Práce bude navazovat na
ročníkový projekt, ve kterém je implementovaný herní rámec a bude ho rozšiřovat o parametrizované generování herního prostředí. Pro vytvoření práce bude použit .NET framework a jazyk C#. |
Seznam odborné literatury |
Pravidla Dračího doupěte, nakladatelství ALTAR
Richter,Jeffrey :.NET Framework progr.aplikací Pavel Topfer: Algoritmy a programovací techniky |