Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
HTN plánování do akčních her
Název práce v češtině: HTN plánování do akčních her
Název v anglickém jazyce: HTN Planning in Action Games
Akademický rok vypsání: 2006/2007
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 30.10.2006
Datum zadání: 30.10.2006
Datum a čas obhajoby: 14.09.2009 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:14.09.2009
Datum proběhlé obhajoby: 14.09.2009
Oponenti: RNDr. Tomáš Plch, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zkombinovat reaktivně plánovací mechanismus POSH s HTN plánováním pro řízení postav z akčních počítačových her. Student navrhne architekturu řídícího mechanismu (tedy mj. rozhraní POSH -- HTN), vybere vhodný HTN plánovač a implementuje prototypové postavy řízené tímto způsobem.
Výsledky budou srovnány s postavami řízenými jinými mechanismy.
Seznam odborné literatury
Bryson J. J.: Intelligence by Design: Principles of Modularity and Coordination for Engineering Complex Adaptive Agents. PhD thesis, Massachusetts Institute of Technology, 2001.

Ghallab M., Nau D., Traverso P. Hierarchical Task Network Planning. In: Automated Planning: Theory and Practice, chapter 11, Morgan Kaufmann Publishers, San Francisco, Ca, USA, 2004.

AI Wisdom III. (Rabin S., ed.) Charles River Media, 2006.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK