HTN plánování do akčních her
Název práce v češtině: | HTN plánování do akčních her |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | HTN Planning in Action Games |
Akademický rok vypsání: | 2006/2007 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 30.10.2006 |
Datum zadání: | 30.10.2006 |
Datum a čas obhajoby: | 14.09.2009 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 14.09.2009 |
Datum proběhlé obhajoby: | 14.09.2009 |
Oponenti: | RNDr. Tomáš Plch, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je zkombinovat reaktivně plánovací mechanismus POSH s HTN plánováním pro řízení postav z akčních počítačových her. Student navrhne architekturu řídícího mechanismu (tedy mj. rozhraní POSH -- HTN), vybere vhodný HTN plánovač a implementuje prototypové postavy řízené tímto způsobem.
Výsledky budou srovnány s postavami řízenými jinými mechanismy. |
Seznam odborné literatury |
Bryson J. J.: Intelligence by Design: Principles of Modularity and Coordination for Engineering Complex Adaptive Agents. PhD thesis, Massachusetts Institute of Technology, 2001.
Ghallab M., Nau D., Traverso P. Hierarchical Task Network Planning. In: Automated Planning: Theory and Practice, chapter 11, Morgan Kaufmann Publishers, San Francisco, Ca, USA, 2004. AI Wisdom III. (Rabin S., ed.) Charles River Media, 2006. |