Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Ve čtvrtek dne 4. září 2025 v době od 20:00 do 22:00 dojde k odstávce webového prostředí a databáze systému WhoIs. Odstávka systému WhoIs se dotkne též systému IS Studium, zejména nebude možné odevzdávání závěrečných prací. Zápisy do předmětů by neměly být jakkoliv ovlivněny. Omlouváme se za komplikace a děkujeme všem, kterých se odstávka jakkoliv dotkne, za pochopení.
Vliv školního vzdělávání na postoje a znalosti žáků o Evropské unii: příklad Prahy a Ústeckého kraje
Název práce v češtině: Vliv školního vzdělávání na postoje a znalosti žáků o Evropské unii: příklad Prahy a Ústeckého kraje
Název v anglickém jazyce: The impact of school education on pupils' attitudes and knowledge about the European Union: the case of Prague and the Ústí nad Labem Region
Akademický rok vypsání: 2024/2025
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31-340)
Vedoucí / školitel: RNDr. David Hána, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 16.01.2025
Datum zadání: 04.02.2025
Datum potvrzení stud. oddělením: 11.02.2025
Konzultanti: Mgr. et Mgr. Radka Flajšhans Nedbalová
Předběžná náplň práce
Student ve své práci ověří, do jaké míry učitelé geografie a výchovy k občanství zahrnují téma Evropská unie do hodin a na které konkrétní části kladou důraz. Zaměří se na rozdílné přístupy předmětů geografie a výchovy k občanství a ověří jaký mají tyto předměty dopad na znalosti žáků o Evropské unii a co je příčinou případných rozdílů u znalostí žáků. Práce se modelově zaměří na Prahu a Ústecký kraj jako zástupce jádra a periferie. Hlavní metodou práce bude studium RVP, ŠVP a materiálů konkrétních vyučujících geografie a výchovy k občanství, dotazníkové šetření, případně doplněné o rozhovory.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK