![]() | Ve čtvrtek dne 4. září 2025 v době od 20:00 do 22:00 dojde k odstávce webového prostředí a databáze systému WhoIs. Odstávka systému WhoIs se dotkne též systému IS Studium, zejména nebude možné odevzdávání závěrečných prací. Zápisy do předmětů by neměly být jakkoliv ovlivněny. Omlouváme se za komplikace a děkujeme všem, kterých se odstávka jakkoliv dotkne, za pochopení. |
Vliv školního vzdělávání na postoje a znalosti žáků o Evropské unii: příklad Prahy a Ústeckého kraje
Název práce v češtině: | Vliv školního vzdělávání na postoje a znalosti žáků o Evropské unii: příklad Prahy a Ústeckého kraje |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | The impact of school education on pupils' attitudes and knowledge about the European Union: the case of Prague and the Ústí nad Labem Region |
Akademický rok vypsání: | 2024/2025 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31-340) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. David Hána, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 16.01.2025 |
Datum zadání: | 04.02.2025 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 11.02.2025 |
Konzultanti: | Mgr. et Mgr. Radka Flajšhans Nedbalová |
Předběžná náplň práce |
Student ve své práci ověří, do jaké míry učitelé geografie a výchovy k občanství zahrnují téma Evropská unie do hodin a na které konkrétní části kladou důraz. Zaměří se na rozdílné přístupy předmětů geografie a výchovy k občanství a ověří jaký mají tyto předměty dopad na znalosti žáků o Evropské unii a co je příčinou případných rozdílů u znalostí žáků. Práce se modelově zaměří na Prahu a Ústecký kraj jako zástupce jádra a periferie. Hlavní metodou práce bude studium RVP, ŠVP a materiálů konkrétních vyučujících geografie a výchovy k občanství, dotazníkové šetření, případně doplněné o rozhovory. |