Strategická hra z války proti Islámskému státu
Název práce v češtině: | Strategická hra z války proti Islámskému státu |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Strategic Game of War Against the Islamic State |
Klíčová slova: | strategická hra|Blízký Východ|AI generování obrázků |
Klíčová slova anglicky: | videogame|strategy|Middle East|AI image generation |
Akademický rok vypsání: | 2023/2024 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Klára Pešková, Ph.D. |
Řešitel: | Martin Verner - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 15.05.2024 |
Datum zadání: | 15.05.2024 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 10.06.2025 |
Zásady pro vypracování |
Cílem bakalářské práce je zpracovat téma války proti Islámskému státu do 2D real time strategické hry pro jednoho hráče. Hra bude obsahovat tři kampaně o několika malých misích a jedné velké misi, které budou tématicky zasazené do významných bitev války. Použité zbraně a jejich parametry by měly reflektovat jejich reálné předlohy.
Student se v rámci práce pokusí ke hře vytvořit grafické prvky vygenerované pomocí volně dostupných nástrojů generativní umělé inteligence. Hra bude vyvíjena v enginu Unity, jako skriptovací jazyk bude použit C#. |
Seznam odborné literatury |
[1] Searle, Alaric & Nash, Ed. (2021). Kurdish Armour against ISIS: YPG/SDF tanks, technicals and AFVs in the Syrian Civil War, 2014-19.
[2] Unity3D. https://unity3d.com/ |