Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Strategické zmapování komunálního volebního trhu v Ústí na Labem ve vztahu k volbám v roce 2022
Název práce v češtině: Strategické zmapování komunálního volebního trhu v Ústí na Labem ve vztahu k volbám v roce 2022
Název v anglickém jazyce: Strategic mapping of the municipal election market in Ústí nad Labem in relation to the 2022 elections
Akademický rok vypsání: 2023/2024
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 08.04.2024
Datum zadání: 08.04.2024
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK