Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Corporate Influence in Media: Analyzing the Transformation of a Major Indian News Channel (NDTV) After Its Acquisition By Adani Group
Název práce v češtině: Vliv korporací v médiích: Analýza transformace významného indického zpravodajského kanálu (NDTV) po jeho akvizice skupinou Adani
Název v anglickém jazyce: Corporate Influence in Media: Analyzing the Transformation of a Major Indian News Channel (NDTV) After Its Acquisition By Adani Group
Akademický rok vypsání: 2023/2024
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: angličtina
Ústav: Katedra žurnalistiky (23-KZ)
Vedoucí / školitel: doc. Robert Silverio, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 29.02.2024
Datum zadání: 29.02.2024
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK