Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Personální branding českých profesionálních tanečníků
Název práce v češtině: Personální branding českých profesionálních tanečníků
Název v anglickém jazyce: Personal branding of Czech professional dancers
Klíčová slova: Osobní značka, personální branding, osobní marketing, digitální osobní značka, profesionální tanečníci
Klíčová slova anglicky: Personal brand, personal branding, personal marketing, digital personal brand, professional dancers
Akademický rok vypsání: 2023/2024
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Ing. Jana Rosenfeldová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 18.10.2023
Datum zadání: 18.10.2023
Datum odevzdání elektronické podoby:29.04.2024
Oponenti: Ing. Bc. Hana Moravcová, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Tato bakalářská práce se zaměřuje na personální branding českých profesionálních tanečníků věnujících se tanečnímu stylu high heels. Práce se skládá ze dvou částí, a to z teoretické a výzkumné. V teoretické části představuji možné definice pojmů personální branding a pojmů souvisejících, představuji proces personálního brandingu a využití sociálních sítí. Ve výzkumné části prezentuji výsledky kvalitativního výzkumu – polostrukturovaných rozhovorů se šesti profesionálními tanečnicemi high heels, jejichž hlavním cílem bylo zjistit, jak vnímají personální branding, jak charakterizují své vlastní osobní značky, jaké aktivity v rámci personálního brandingu vyvíjí a jaká je jejich motivace. Hlavním zjištěním je, že podle respondentek by měla být osobní značka především jedinečná. Pro personální branding nejvíce využívají síť Instagram a jejich motivace je jak externí, tak interní. Interní motivací rozumíme snahu prezentovat se z jejich pohledu důstojným způsobem a externí motivací je situace na trhu, ve kterém se pohybují.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This bachelor thesis focuses on the personal branding of Czech professional dancers practicing high heels style. The thesis consists of two parts, theoretical and research. In the theoretical part I present possible definitions of personal branding and related concepts, I introduce the process of personal branding and the use of social networks. In the research part, I present the results of qualitative research – semi-structured interviews with six professional high heels dancers, in which the main aim was to obtain data on their perception of personal branding, how they characterize their own personal brands, what activities they undertake within personal branding and what their motivation is. The main finding is that the respondents believe that a personal brand should first and foremost be unique. For personal branding, they use Instagram the most and their motivation is both external and internal. By internal motivation we mean the desire to present themselves in a dignified way from their point of view and external motivation is the situation in the market they are navigating in.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK