Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Výukové metody začínajícího učitele a postoje žáků k chemii v hodinách na ZŠ
Název práce v češtině: Výukové metody začínajícího učitele a postoje žáků k chemii v hodinách na ZŠ
Název v anglickém jazyce: Teaching methods of a beginner teacher and students' attitudes towards chemistry in elementary school classes
Klíčová slova: výukové metody, organizační formy práce, začínající učitel, výuka chemie, ZŠ
Klíčová slova anglicky: teaching methods, organizational forms of work, beginning teacher, chemistry teaching, elementary school
Akademický rok vypsání: 2022/2023
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra učitelství a didaktiky chemie (31-280)
Vedoucí / školitel: RNDr. Eva Stratilová Urválková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 31.10.2022
Datum zadání: 31.10.2022
Datum potvrzení stud. oddělením: 15.02.2023
Datum odevzdání elektronické podoby:23.08.2025
Oponenti: prof. RNDr. Svatava Janoušková, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Téma je určeno pro studenty, kteří jsou začínající učitelé chemie na ZŠ a mají tak celoroční kontakt se žáky ZŠ, kteří se poprvé setkávají s předmětem chemie. Plánovaná případová studie má za cíl sledovat, jaké výukové metody a jak často střídá učitel u žáků, kteří se poprvé setkávají s chemií. Během školního roku bude učitel získávat zpětnou vazbu od žáků, co očekávají od hodin chemie, jak jsou spokojeni s výukou, co na ní oceňují apod. Na konci celého školního roku dostanou žáci dotazník, případně jinou metodou bude učitel zjišťovat, jaké výukové metody žáci považují za efektivní, pamatují si je či je nějak ovlivnily. Spolu s učitelským deníkem tak bude možné porovnat, jak řídké/časté vnímají jednotlivé metody v porovnání s konkrétní frekvencí použití jednotlivých metod.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK