Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Etické spotřební chování generace Z v oblasti udržitelné módy
Název práce v češtině: Etické spotřební chování generace Z v oblasti udržitelné módy
Název v anglickém jazyce: Ethical consumer behavior of generation Z in the area of sustainable fashion
Klíčová slova: udržitelná móda, etický spotřebitel, fast fashion, etické nákupní chování, módní průmysl, motivace a bariéry etické spotřeby, mezera mezi hodnotou a akcí
Klíčová slova anglicky: sustainable fashion, ethical consumer, fast fashion, ethical consumer behaviour, fashion industry, motivations and barriers of ethical consumerism, attitude-behaviour gap
Akademický rok vypsání: 2022/2023
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Ing. Jana Rosenfeldová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 11.10.2022
Datum zadání: 11.10.2022
Datum a čas obhajoby: 20.06.2023 08:20
Místo konání obhajoby: Hollar, H011, Hollar - místn. č. 011
Datum odevzdání elektronické podoby:29.04.2023
Datum proběhlé obhajoby: 20.06.2023
Oponenti: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK