Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Terénní výuka botaniky
Název práce v češtině: Terénní výuka botaniky
Název v anglickém jazyce: Botany Field Trips
Klíčová slova: terénní výuka, biologie, botanika, střední škola
Klíčová slova anglicky: field trip, biology, botany, grammar school
Akademický rok vypsání: 2022/2023
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra učitelství a didaktiky biologie (31-180)
Vedoucí / školitel: PhDr. Petr Novotný, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 09.09.2022
Datum zadání: 20.10.2022
Datum potvrzení stud. oddělením: 14.02.2023
Datum odevzdání elektronické podoby:25.07.2023
Datum proběhlé obhajoby: 18.09.2023
Oponenti: PhDr. Roman Kroufek, Ph.D.
 
 
 
Seznam odborné literatury
Stroud, S., Fennell, M., Mitchley, J., Lydon, S., Peacock, J., & Bacon, K. L. (2022). The botanical education extinction and the fall of plant awareness. Ecology and Evolution, 12, e9019. https://doi.org/10.1002/ece3.9019
Parsley, K. M., Daigle, B. J., & Sabel, J. L. (2022). Initial Development and Validation of the Plant Awareness Disparity Index. CBE—Life Sciences Education, 21(4), ar64. https://doi.org/10.1187/cbe.20-12-0275
https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/feduc.2022.963448/full
Předběžná náplň práce
Rešeršní bakalářská práce která popíše pozici terénní výuky botaniky na středních školách, očekávání kladená na terénní výuku. Zahrne také popis používaných metod výzkumu a interpretaci výsledků studií. Pokusí se popsat proměnu terénní výuky vlivem moderních technologií.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK