Terénní výuka botaniky
Název práce v češtině: | Terénní výuka botaniky |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Botany Field Trips |
Klíčová slova: | terénní výuka, biologie, botanika, střední škola |
Klíčová slova anglicky: | field trip, biology, botany, grammar school |
Akademický rok vypsání: | 2022/2023 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra učitelství a didaktiky biologie (31-180) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Petr Novotný, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 09.09.2022 |
Datum zadání: | 20.10.2022 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 14.02.2023 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 25.07.2023 |
Datum proběhlé obhajoby: | 18.09.2023 |
Oponenti: | PhDr. Roman Kroufek, Ph.D. |
Seznam odborné literatury |
Stroud, S., Fennell, M., Mitchley, J., Lydon, S., Peacock, J., & Bacon, K. L. (2022). The botanical education extinction and the fall of plant awareness. Ecology and Evolution, 12, e9019. https://doi.org/10.1002/ece3.9019 Parsley, K. M., Daigle, B. J., & Sabel, J. L. (2022). Initial Development and Validation of the Plant Awareness Disparity Index. CBE—Life Sciences Education, 21(4), ar64. https://doi.org/10.1187/cbe.20-12-0275 https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/feduc.2022.963448/full |
Předběžná náplň práce |
Rešeršní bakalářská práce která popíše pozici terénní výuky botaniky na středních školách, očekávání kladená na terénní výuku. Zahrne také popis používaných metod výzkumu a interpretaci výsledků studií. Pokusí se popsat proměnu terénní výuky vlivem moderních technologií. |