Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Sexistické zobrazení žen v reklamě v pánských lifestylových časopisech
Název práce v češtině: Sexistické zobrazení žen v reklamě v pánských lifestylových časopisech
Název v anglickém jazyce: Sexist Portrayal of Women in Advertisement in Men´s Lifestyle Magazines
Klíčová slova: sexismus, gender, genderové stereotypy reklama, pánské lifestylové magazíny, Playboy, Esquire, kvantitativní obsahová analýza
Klíčová slova anglicky: sexism, gender, gender stereotypes, advertising, men's lifestyle magazines, Playboy, Esquire, quantitative content analysis
Akademický rok vypsání: 2021/2022
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Tereza Fousek Krobová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 12.04.2022
Datum zadání: 12.04.2022
Datum a čas obhajoby: 12.09.2023 08:00
Místo konání obhajoby: Hollar, H110, Hollar - místn. č. 110
Datum odevzdání elektronické podoby:31.07.2023
Datum proběhlé obhajoby: 12.09.2023
Oponenti: Mgr. Ing. Jana Rosenfeldová, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK