Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Male gaze v reklamách na holící produkty pro ženy
Název práce v češtině: Male gaze v reklamách na holící produkty pro ženy
Název v anglickém jazyce: Male gaze in advertising of shaving products targeted to women
Klíčová slova: male gaze, feminismus, produkty na holení, žiletky, reklama, genderové stereotypy
Klíčová slova anglicky: male gaze, feminism, shaving products, razors, advertising, gender stereotypes
Akademický rok vypsání: 2021/2022
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Ing. Jana Rosenfeldová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 28.03.2022
Datum zadání: 28.03.2022
Datum a čas obhajoby: 11.09.2023 08:00
Místo konání obhajoby: Hollar, H110, Hollar - místn. č. 110
Datum odevzdání elektronické podoby:01.08.2023
Datum proběhlé obhajoby: 11.09.2023
Oponenti: doc. Ing. Petr Houdek, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK