Výuková aplikace Proteosyntéza
Název práce v češtině: | Výuková aplikace Proteosyntéza |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Proteosynthesis - educational application |
Klíčová slova: | buněčná biologie, výuková aplikace, výuka biologie, genetika, molekulární biologie, proteosyntéza |
Klíčová slova anglicky: | cell biology, educational application, biology education, genetics, molecular biology, proteosynthesis |
Akademický rok vypsání: | 2021/2022 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra učitelství a didaktiky biologie (31-180) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Petr Novotný, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 28.04.2022 |
Datum zadání: | 29.04.2022 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 29.04.2022 |
Konzultanti: | RNDr. Vanda Janštová, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Výzkumné metody ve vzdělávání Didaktické testy ICT ve výuce biologie |
Seznam odborné literatury |
Michael et al. 2017 - Validating a conceptual framework for the cell-cell communicaton Scheiner 2010 - Toward a Conceptual Framework for Biology a další na disku https://drive.google.com/drive/folders/1O2dHJZlPA_zeojXWKlrCM68_FRAEzToR |
Předběžná náplň práce |
Práce má za cíl vytvořit výzkovou aplikaci usnadňující porozumění konceptům proteosyntézy, která bude schopna hravou formou zavádět a upevňovat terminologii a koncepty související s proteosyntézou pro studenty SŠ. Postup: * conceptual framework of genetics education - rešerše * výuka genetiky v ČR - učebnice, RVP, ŠVP * biologická rovina - výběr modelovaného děje * edukační rovina - návrh scénáře * popř. i implementace |