Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Výuková aplikace Proteosyntéza
Název práce v češtině: Výuková aplikace Proteosyntéza
Název v anglickém jazyce: Proteosynthesis - educational application
Klíčová slova: buněčná biologie, výuková aplikace, výuka biologie, genetika, molekulární biologie, proteosyntéza
Klíčová slova anglicky: cell biology, educational application, biology education, genetics, molecular biology, proteosynthesis
Akademický rok vypsání: 2021/2022
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra učitelství a didaktiky biologie (31-180)
Vedoucí / školitel: PhDr. Petr Novotný, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 28.04.2022
Datum zadání: 29.04.2022
Datum potvrzení stud. oddělením: 29.04.2022
Konzultanti: RNDr. Vanda Janštová, Ph.D.
Zásady pro vypracování
Výzkumné metody ve vzdělávání
Didaktické testy
ICT ve výuce biologie
Seznam odborné literatury
Michael et al. 2017 - Validating a conceptual framework for the cell-cell communicaton
Scheiner 2010 - Toward a Conceptual Framework for Biology
a další na disku https://drive.google.com/drive/folders/1O2dHJZlPA_zeojXWKlrCM68_FRAEzToR
Předběžná náplň práce
Práce má za cíl vytvořit výzkovou aplikaci usnadňující porozumění konceptům proteosyntézy, která bude schopna hravou formou zavádět a upevňovat terminologii a koncepty související s proteosyntézou pro studenty SŠ.
Postup:
* conceptual framework of genetics education - rešerše
* výuka genetiky v ČR - učebnice, RVP, ŠVP
* biologická rovina - výběr modelovaného děje
* edukační rovina - návrh scénáře
* popř. i implementace
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK