Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Ve čtvrtek dne 4. září 2025 v době od 20:00 do 22:00 dojde k odstávce webového prostředí a databáze systému WhoIs. Odstávka systému WhoIs se dotkne též systému IS Studium, zejména nebude možné odevzdávání závěrečných prací. Zápisy do předmětů by neměly být jakkoliv ovlivněny. Omlouváme se za komplikace a děkujeme všem, kterých se odstávka jakkoliv dotkne, za pochopení.
Posouzení výuky podle zásad Critical Science Education for Sustainability a navržení vzorového programu na téma udržitelné dopravy
Název práce v češtině: Posouzení výuky podle zásad Critical Science Education for Sustainability a navržení vzorového programu na téma udržitelné dopravy
Název v anglickém jazyce: Assessment of Teaching Based on Principles of Critical Science Education for Sustainability and Proposition of a Model Program on Sustainable Transport
Akademický rok vypsání: 2021/2022
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31-340)
Vedoucí / školitel: RNDr. Tomáš Matějček, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 13.01.2022
Datum zadání: 17.01.2022
Datum potvrzení stud. oddělením: 17.01.2022
Datum odevzdání elektronické podoby:31.07.2024
Datum proběhlé obhajoby: 18.09.2024
Oponenti: Mgr. et Mgr. Jan Bartoš, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Práce vychází z konceptu Critical Science Education for Sustainability (CSES), jak je definován v článku od Freitas et al. (2022). Rámcové vzdělávací programy a vybrané výukové programy environmentální výchovy z českého prostředí budou evaluovány pomocí kritérií z výše zmíněného článku. Budou identifikovány příklady dobré praxe a bude navržen vzorový výukový program na téma udržitelné dopravy podle zásad CSES. Předpokládáno je užití metod jako nezúčastněné pozorování formou náslechu při výuce a textová analýza výukových materiálů.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK