![]() | Ve čtvrtek dne 4. září 2025 v době od 20:00 do 22:00 dojde k odstávce webového prostředí a databáze systému WhoIs. Odstávka systému WhoIs se dotkne též systému IS Studium, zejména nebude možné odevzdávání závěrečných prací. Zápisy do předmětů by neměly být jakkoliv ovlivněny. Omlouváme se za komplikace a děkujeme všem, kterých se odstávka jakkoliv dotkne, za pochopení. |
Posouzení výuky podle zásad Critical Science Education for Sustainability a navržení vzorového programu na téma udržitelné dopravy
Název práce v češtině: | Posouzení výuky podle zásad Critical Science Education for Sustainability a navržení vzorového programu na téma udržitelné dopravy |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Assessment of Teaching Based on Principles of Critical Science Education for Sustainability and Proposition of a Model Program on Sustainable Transport |
Akademický rok vypsání: | 2021/2022 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31-340) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Tomáš Matějček, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 13.01.2022 |
Datum zadání: | 17.01.2022 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 17.01.2022 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 31.07.2024 |
Datum proběhlé obhajoby: | 18.09.2024 |
Oponenti: | Mgr. et Mgr. Jan Bartoš, Ph.D. |
Předběžná náplň práce |
Práce vychází z konceptu Critical Science Education for Sustainability (CSES), jak je definován v článku od Freitas et al. (2022). Rámcové vzdělávací programy a vybrané výukové programy environmentální výchovy z českého prostředí budou evaluovány pomocí kritérií z výše zmíněného článku. Budou identifikovány příklady dobré praxe a bude navržen vzorový výukový program na téma udržitelné dopravy podle zásad CSES. Předpokládáno je užití metod jako nezúčastněné pozorování formou náslechu při výuce a textová analýza výukových materiálů. |