Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
USB-mikroskop v chemii a geologii - hračka pro geeky nebo pomůcka pro výuku přírodních věd?
Název práce v češtině: USB-mikroskop v chemii a geologii - hračka pro geeky nebo pomůcka pro výuku přírodních věd?
Název v anglickém jazyce: USB-microscope in chemistry and geology - a toy for geeks or a teaching aid?
Klíčová slova: USB mikroskop, binolupa, porovnání, výuka chemie, výuka geologie
Klíčová slova anglicky: USB microscope, binocular microscope, comparison, chemistry education, geology education
Akademický rok vypsání: 2021/2022
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra učitelství a didaktiky chemie (31-280)
Vedoucí / školitel: doc. RNDr. Petr Šmejkal, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 13.11.2021
Datum zadání: 13.11.2021
Datum odevzdání elektronické podoby:16.05.2022
Datum proběhlé obhajoby: 13.06.2022
Oponenti: doc. RNDr. Václav Martínek, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Práce je zaměřena na porovnávání vlastností USB mikroskopu a binolupy pro výuku chemie a geologie. Zaměřuje se tedy na nasazení obou zařízení ve výukové hodině a sledování postojů žáků k oběma zařízením, rovněž obě zařízení provonává z pohledu technického a cenového a možností při nasazení ve výuce.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The bachelor thesis is focused on comparison of properties of USB microscope and binocular microscope for teaching chemistry and geology. Thus, it focuses on the use of both devices in the lesson and monitoring the attitudes and opinions of students to both devices. It also deals with both devices in terms of technical and price and the possibilities of use in teaching.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK