![]() | Ve čtvrtek dne 4. září 2025 v době od 20:00 do 22:00 dojde k odstávce webového prostředí a databáze systému WhoIs. Odstávka systému WhoIs se dotkne též systému IS Studium, zejména nebude možné odevzdávání závěrečných prací. Zápisy do předmětů by neměly být jakkoliv ovlivněny. Omlouváme se za komplikace a děkujeme všem, kterých se odstávka jakkoliv dotkne, za pochopení. |
Praktická výuka přírodních věd během distančního vzdělávání – analýza rozhovorů s učiteli chemie
Název práce v češtině: | Praktická výuka přírodních věd během distančního vzdělávání – analýza rozhovorů s učiteli chemie |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Practical science teaching during distance eduaction – analysis of interviews with chemistry teachers |
Akademický rok vypsání: | 2021/2022 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra učitelství a didaktiky chemie (31-280) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Eva Stratilová Urválková, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 09.11.2021 |
Datum zadání: | 10.11.2021 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 18.08.2022 |
Datum proběhlé obhajoby: | 15.09.2022 |
Oponenti: | prof. RNDr. Svatava Janoušková, Ph.D. |
Předběžná náplň práce |
Práce je zaměřena na zjištění stavu praktické výuky chemie během distančního vzdělávání. Bude realizována pomocí kvalitativního výzkumu, kdy autor provede polostrukturované rozhovory s 5-10 učiteli chemie na téma efektivní praktické výuky přírodních věd, zvláště chemie, v době, kdy není možná prezenční výuka. Cílem je zjistit potřeby učitelů pro realizaci praktické výuky mimo školní třídu, co je odrazuje, případně jaké materiály by považovali za užitečné. |