Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Postoj generace Z k ochraně online soukromí a sběru dat pro účely personalizované reklamy
Název práce v češtině: Postoj generace Z k ochraně online soukromí a sběru dat pro účely personalizované reklamy
Název v anglickém jazyce: Generation Z's attitude towards online privacy protection and data collection for personalized advertising
Klíčová slova: soukromí, ochrana soukromí, online soukromí, sběr dat, personalizovaná reklama, generace Z, Meta, Facebook, Instagram
Klíčová slova anglicky: privacy, privacy protection, online privacy, data collection, personalized advertising, Generation Z, Meta, Facebook, Instagram
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Ing. Jana Rosenfeldová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 20.09.2021
Datum zadání: 20.09.2021
Datum a čas obhajoby: 13.09.2022 09:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H012, 12, Hollar - místn. č. 012
Datum odevzdání elektronické podoby:02.08.2022
Datum proběhlé obhajoby: 13.09.2022
Oponenti: PhDr. Tereza Klabíková Rábová, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK