Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Postoj generace Z k šokující reklamě
Název práce v češtině: Postoj generace Z k šokující reklamě
Název v anglickém jazyce: Generation Z´ s attitude to shocking advertising
Klíčová slova: reklama, šokující reklama, shockvertising, generace Z, postoje, výzkum postojů, hloubkový rozhovor
Klíčová slova anglicky: advertising, shockvertising, Generation Z, attitudes, attitude research, in-depth interview
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Ing. Jana Rosenfeldová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 18.09.2021
Datum zadání: 18.09.2021
Datum a čas obhajoby: 16.06.2022 09:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H011, Hollar - místn. č. 011
Datum odevzdání elektronické podoby:03.05.2022
Datum proběhlé obhajoby: 16.06.2022
Oponenti: Mgr. Ing. Marek Vranka
 
 
 
Kontrola URKUND:
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK