Hodnocení práce v terénu u žáků středních škol
Název práce v češtině: | Hodnocení práce v terénu u žáků středních škol |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Evaluation of field work for high school students |
Klíčová slova: | práce v terénu, evaluace, střední škola, terénní výzkum |
Akademický rok vypsání: | 2020/2021 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31-340) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Jakub Jelen, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 04.12.2020 |
Datum zadání: | 16.01.2021 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 16.01.2021 |
Konzultanti: | RNDr. Hana Svobodová, Ph.D. |
Seznam odborné literatury |
ŘEZNÍČKOVÁ, D. a kol. (2008): Náměty pro geografi cké a environmentální vzdělávání – Výuka v krajině. Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Praha. KENT, M., GILBERTSON, D. D., HUNT, C. O. (1997): Fieldwork in geography teaching: A critical review of the literature and approaches. Journal of Geography in Higher Education, 21(3), 313–332. RICKINSON, M. a kol. (2004): A review of research outdoor learning. National Foundantion for Educational Research. King’s College London, London. DURNA, R., JELEN, J., SVOBODOVÁ, H. (2019): Práce v terénu jako součást zeměpisných olympiád Geografické rozhledy, 28(4), 24–25. |
Předběžná náplň práce |
V teoretické části se bude práce zabývat postavením terénní výuky v systému vzdělávání, jejími výhodami i omezeními a aplikací ve výuce na středních školách. V rámci výzkumné části pak bude práce ověřovat a hodnotit úroveň znalostí a dovedností u žáků středních škol na příkladu vytvořené série terénních cvičení. |