Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Komparace negativní politické reklamy na sociálních sítích v USA a VB s ohledem na ochranu voliče
Název práce v češtině: Komparace negativní politické reklamy na sociálních sítích v USA a VB s ohledem na ochranu voliče
Název v anglickém jazyce: Comparing negative political advertising on social media in the USA and the UK with regard to voter protection
Klíčová slova: Negativní kampaně, ochrana voliče, online politická reklama, regulace politické reklamy, volební kampaně, Spojené státy americké, Velká Británie
Klíčová slova anglicky: Negative campaigning, voter protection, online political advertising, political advertising regulation, United States of America, United Kingdom
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 12.10.2020
Datum zadání: 12.10.2020
Datum a čas obhajoby: 16.06.2022 08:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H108, Hollar - místn. č. 108
Datum odevzdání elektronické podoby:03.05.2022
Datum proběhlé obhajoby: 16.06.2022
Oponenti: Mgr. Marcela Konrádová, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK