Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Communication and Media as Strategic Business Tools for Fine Artists: Socio-Economic Analysis of the Origins and Development from Renaissance to Present
Název práce v češtině:
Název v anglickém jazyce: Communication and Media as Strategic Business Tools for Fine Artists: Socio-Economic Analysis of the Origins and Development from Renaissance to Present
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: disertační práce
Jazyk práce: angličtina
Ústav: Institut komunikačních studií a žurnalistiky (23-IKSZ)
Vedoucí / školitel: prof. PhDr. Ing. Antonie Doležalová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 01.10.2020
Datum zadání: 01.10.2020
Datum potvrzení stud. oddělením: 01.10.2020
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK