Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Sexistické zobrazování mužů v reklamě v evropském prostředí a jeho vývoj od 90. let minulého století
Název práce v češtině: Sexistické zobrazování mužů v reklamě v evropském prostředí a jeho vývoj od 90. let minulého století
Název v anglickém jazyce: Sexist portrayal of men in advertising in european countries and it’s developement since the 1990s
Klíčová slova: Sexismus, gender v reklamě, maskulinita, vývoj, toxická maskulinita, muž, marketing
Klíčová slova anglicky: Sexism, gender, advertising, evolution, masculinity, toxic masculinity, man, marketing
Akademický rok vypsání: 2017/2018
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Tereza Fousek Krobová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 13.08.2018
Datum zadání: 13.08.2018
Datum a čas obhajoby: 23.09.2020 08:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H110, Hollar - místn. č. 110
Datum odevzdání elektronické podoby:31.07.2020
Datum proběhlé obhajoby: 23.09.2020
Oponenti: PhDr. Tereza Klabíková Rábová, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK