Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Youtube a jeho role v životě žáků 2.stupně základní školy
Název práce v češtině: Youtube a jeho role v životě žáků 2.stupně základní školy
Název v anglickém jazyce: Youtube and its role in a life of elementary school pupils
Klíčová slova: Youtube, Youtubeři, Audiovizuální média, Děti
Klíčová slova anglicky: Youtube, Youtubers, Audio visual-media, Children
Akademický rok vypsání: 2016/2017
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra žurnalistiky (23-KZ)
Vedoucí / školitel: Mgr. Tereza Fousek Krobová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 20.07.2017
Datum zadání: 20.07.2017
Datum a čas obhajoby: 18.06.2019 08:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H110, Hollar - místn. č. 110
Datum odevzdání elektronické podoby:10.05.2019
Datum proběhlé obhajoby: 18.06.2019
Oponenti: Mgr. Ing. Jan Zápotocký, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
BURGESS, Jean a Joshua GREEN. YouTube: online video and participatory culture [online]. Cambridge: Polity, 2009 [cit. 2017-01-30]. Digital media and society series. ISBN 978-0-7456-4479-0. Dostupné z: http://site.ebrary.com/lib/cuni/Doc?id=10691518
GRAINGE, Paul. Ephemeral media: transitory screen culture from television to YouTube. Houndsmill, Basingstoke, Hampshire: Palgrave Macmillan, 2011. ISBN 978-1-84457-434-6.
LANGE, Patricia G. Kids on Youtube: Technical Identities and Digital Literacies. Routledge: Taylor & Francis, 2016. ISBN 1315425718, 9781315425719.
RICHARDS, Chris. Children's Games in the New Media Age: Childlore, Media and the Playground: Studies in Childhood, 1700 to the Present. Routledge: Taylor & Francis, 2016. ISBN 1317167554, 9781317167556.
BOYD, Danah. It's Complicated: The Social Lives of Networked Teens. Yale: Yale University Press, 2014. ISBN 0300166435, 9780300166439.
Předběžná náplň práce
Youtube se během posledních let stal jedním z nejvýznamnějších audiovizuálních médií. Vznikl tak fenomén youtuberů, kteří prostřednictvím svých videí dosahují nadprůměrné sledovanosti, především u mladších diváků. Jaký vliv má pravidelné sledování videí na Youtube na žáky 2. stupně základní školy? A jakou pozici zastává Youtube v jejich životě ve srovnání s ostatními audiovizuálními médii? Tyto otázky se pokusím zodpovědět v této práci prostřednictvím analýzy vlivu videí tří Youtuberů, kteří patří mezi nesledovanější v Česku.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Youtube has became one of the most significant audio-visual media in the past few years. Together with Youtube, the Youtubers phenomenon has occurred. Youtubers reach high viewing ratings with their videos, especially when it comes to younger audience. What impact does regular video watching on elementary school pupils? And what position does Youtube hold in their life compared to other audio-visual media? I will try to answer these questions in this thesis using an analysis of influence of three Youtubers, who are the most famous in Czechia.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK