Obsahová analýza facebookové stránky časopisu Forbes
Název práce v češtině: | Obsahová analýza facebookové stránky časopisu Forbes |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | The content analysis of Forbes magazine's facebook page |
Klíčová slova: | Časopis Forbes, kvantitativní výzkum, obsahová analýza, obsahová strategie, Facebook |
Klíčová slova anglicky: | Forbes magazine, quantitative research, content analysis, content strategy, Facebook |
Akademický rok vypsání: | 2016/2017 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra mediálních studií (23-KMS) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Ing. Jana Rosenfeldová, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 18.07.2017 |
Datum zadání: | 18.07.2017 |
Datum a čas obhajoby: | 18.09.2018 09:00 |
Místo konání obhajoby: | Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 29.07.2018 |
Datum proběhlé obhajoby: | 18.09.2018 |
Oponenti: | Mgr. Markéta Supa, M.A., Ph.D. |
Kontrola URKUND: |
Seznam odborné literatury |
JANOUCH, Viktor. Internetový maketing: Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk. 2. vydání. Brno: Computer Press, 2014. 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
SEDLÁKOVÁ, Renáta. Výzkum médií: nejužívanější metody a techniky. Praha: Grada, 2014. 539 s. ISBN 978-80-247-3568-9. STERNE, Jim. Social Media Metrics: How to Measure and Optimize Your Marketing Investment. New Jersey: John Wiley & Sons Inc., 2010. 272 s. ISBN 978-0-470-58378-4. TREADAWAY, Chris a SMITH, Mari. Facebook Marketing: An hour a day. Indianapolis: John Wiley & Sons Inc., 2012. 360 s. ISBN 978-1-118-14783-2. WIMMER, Roger a DOMINICK, Joseph. Mass Media Research:An introduction. 9. vydání. Boston: Cengage Learning, 2010. 480 s. ISBN 978-1439082744. + další odborné články a výzkumy |
Předběžná náplň práce |
Sociální sítě a on-line magazíny doplňují v 21. století tradiční tištěná periodika. Tato bakalářská práce se soustředí na obsahovou analýzu publikovaného obsahu na facebookových stránkách magazínu Forbes. Na základě kvantitativní metody bude zjištěna tematická skladba publikovaného obsahu a bude zkoumáno, jaká témata vyvolávají největší zapojení fanoušků stránky. Sledovaným obdobím je 03-06/2018. Počet analyzovaných příspěvků je 500.
Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké je tematické složení publikovaného obsahu na facebookové stránce Forbes Česko a jakého zapojení fanoušků je dosahováno. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
Social networks and online magazines complement the traditional printed periodicals in the 21st century. This bachelor thesis focuses on the content analysis of published content on Forbes magazine facebook page. Based on the quantitative method, a thematic composition of published content will be identified and the user engagement will be explored. The observed period is 03-06/2018. This paper analyze 500 posts.
The aim of the bachelor thesis is to find out what the thematic composition of published content is on the facebook page of Forbes Czech Republic and what user engagement is achieved. |