Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vnímání využití sexuality v marketingových kampaních
Název práce v češtině: Vnímání využití sexuality v marketingových kampaních
Název v anglickém jazyce: Perception of the use of sexuality in marketing campaigns
Klíčová slova: Sexuální motivy, reklama, marketingová komunikace, sexualita, focus group, gender
Klíčová slova anglicky: Sexual motives, advertising, marketing communication, sexuality, focus group, gender
Akademický rok vypsání: 2016/2017
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Markéta Supa, M.A., Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 17.07.2017
Datum zadání: 17.07.2017
Datum a čas obhajoby: 13.06.2018 08:00
Datum odevzdání elektronické podoby:11.05.2018
Datum proběhlé obhajoby: 13.06.2018
Oponenti: Mgr. Ing. Jana Rosenfeldová, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
NEJEZCHLEBOVA., L. Sex v reklamně. Liberec: Nakladatelství Bor, 2010.
Autorka uvádí typy sexuálních informaci, které jsou využívané v tuzemské tištené reklamě. Zaměřuje se na efektivitu а historii využiti sexu v reklamě v Americe а Česku а na různé způsoby projevovaní sexuálních motivu.
REICHERT, Т., LAМBIASE, J. Sex in advertising: perspectives on the erotic appeal. TayloI &Francis, 2003.
Kniha se zaměřuje na využiti sexuálních motivů v reklamě, со to je, jestli to funguje а jak to ovlivňuje jedince а společnost. Analyzuje jak jsou různé typy reklamy využívané při cílení na různé sociální skupiny, gendery а sexuální orientace. Soustředí se na hlavni otázku proč využiti sexuálních motivu funguje а proč jsou tak často využívány v reklamě.
SHRIEКER, J. Visual consumption. New York: Routledge, 2002.
Autor se zaměřuje na to, ze v moderní společnosti je vizuální obsah nejdůležitější složkou značky а produktu а je nesmírné důležitý pro ekonomicky úspěch firmy. Vysvětluje proč je chovaní zákazníku primárně ovlivňováno vizuální stránkou reklamy.
HENDL, J. Kvalitativní výzkum. Praha: Portal, 2008.
Kniha popisuje kvalitativní metody sběru, analýzy а vyhodnocovaní dat а způsoby aplikace zjištěných informaci.
GOFFМAN, Е. Gendei- Advertisements. New Уогk: Haгvai-d University Press,1976.
Autor se zaměřuje na role а vztahy v reklamě, které jsou přiřazované ženám а mužům а jejich společenským obrazům které se projevuji v reklamě.
Předběžná náplň práce
V moderním světě jsou motivy sexuality často využívané v reklamě а reklamních kampaních а to v různých odvětvích. V bakalářské prací se budu zabývat problematikou využití motivu sexuality V marketingové komunikaci а to na přikladu využití ženské sexuality, mužské sexuality а sexuality představitelů LGBT v cross-platform kampaních. Cílem bude hlubší pochopení tří základních otázek: "Jak lide vnímají využití sexuality v propagačních kampaních", "jak se vnímaní využití sexuality v marketingové komunikaci liší v kontextu ženské, mužské а LGBT sexuality" а "jak se vnímaní sexuality liší V závislosti na platformě, pres kterou probíha komunikace kampaně".
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
In the modern world, the motives of sexuality are often used in advertising and in advertising campaigns in different sectors. In the bachelor thesis I will deal with the issue of using the motives of sexuality in marketing communication on the example of the use of sexual sexuality, male sexuality and sexuality of LGBT in cross-platform campaigns. The aim will be a deeper understanding of three basic questions: "How do people perceive the use of sexuality in marketingl campaigns", "how the perception of the use of sexuality in marketing communication differs in the context of female, male and LGBT sexuality" and "how the perception of sexuality varies Depending on the platform, through which campaign communication takes place ".
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK