Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Brand-lurking Phenomenon on Social Media
Název práce v češtině: Fenomén neviditelných uživatelů sociálních sítí a jejich vztah ke značce
Název v anglickém jazyce: Brand-lurking Phenomenon on Social Media
Klíčová slova: social media, invisible engagement, consumer-brand engagement, brand-lurking, branded content, digital ethnography, screen recordings
Klíčová slova anglicky: social media, invisible engagement, consumer-brand engagement, brand-lurking, branded content, digital ethnography, screen recordings
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: disertační práce
Jazyk práce: angličtina
Ústav: Institut komunikačních studií a žurnalistiky (23-IKSZ)
Vedoucí / školitel: Mgr. Markéta Supa, M.A., Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 21.09.2016
Datum zadání: 21.09.2016
Datum potvrzení stud. oddělením: 21.09.2016
Datum a čas obhajoby: 27.09.2021 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:23.07.2021
Datum proběhlé obhajoby: 27.09.2021
Oponenti: Peeter Verlegh, M.Sc., Ph.D.
  Janice Denegri-Knott, Ph.D.
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK