Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingová komunikace firem prostřednictvím firemních periodik na příkladu časopisu ČiliChili.
Název práce v češtině: Marketingová komunikace firem prostřednictvím firemních periodik na příkladu časopisu ČiliChili.
Název v anglickém jazyce: Marketing communication of companies wia corporate periodicals on example of the Čilichili magazine
Klíčová slova: Marketingová komunikace, public relations, firemní periodika, B2C časopisy, zákaznické časopisy, kvantitativní obsahová analýza, časopis ČiliChili
Klíčová slova anglicky: Marketing communication, public relations, corporate magazines, B2C magazines, customer magazines, content analysis, ČiliChili magazine
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Vedoucí / školitel: PhDr. Martin Groman, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 15.08.2016
Datum zadání: 15.08.2016
Datum a čas obhajoby: 26.06.2017 08:30
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6, H012, 12, Hollar - místn. č. 012
Datum odevzdání elektronické podoby:10.05.2017
Datum proběhlé obhajoby: 26.06.2017
Oponenti: Mgr. Markéta Supa, M.A., Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
STEJSKALOVÁ, Dita, Iveta HORÁKOVÁ a Hana ŠKAPOVÁ. Strategie firemní komunikace. 2., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008. ISBN 978-80-7261-178-2.

BYSTROV, Vladimír a Miloš RŮŽIČKA. Firemní komunikace a řízení reputace. Brno: Masarykova univerzita, 2006. Studium pro praxi. ISBN 80-210-4104-8.

FORET, Miroslav. Marketingová komunikace: [získání pozornosti zákazníků a naplnění jejich očekávání]. Brno: Computer Press, 2003. Business books (Computer Press). ISBN 80-7226-811-2.

JIRÁK, Jan; B. Köpplová. Masová média. Vyd. 1. Praha: Portál, 2009. 416 s. ISBN 978-80-7367-466-3.

TRAMPOTA, Tomáš a Martina VOJTĚCHOVSKÁ. Metody výzkumu médií. Praha: Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-683-4.

Předběžná náplň práce
Diplomová práce se bude zabývat metodami marketingové komunikací firem, konkrétně se zaměří zejména na firemní periodika pro zákazníky. Zmapuje historii firemních periodik, nastíní ale i současný stav, specifika, směr vývoje i jejich trendy. Cílem práce je deskripce celého pole firemních periodik, bude se zabývat zejména významem firemních periodik, jak pro vydavatele (firmu), tak i pro čtenáře. Práce bude charakterizovat roli firemních tiskovin jako marketingového komunikačního nástroje.
Teoretický rámec práce bude následně demonstrován na analýze konkrétního firemního časopisu – časopisu ČiliChili. Časopis je jedním z nejúspěšnějších magazínů v segmentu B2C, což dokládá fakt, že vyhrál několik ocenění v soutěži Zlatý středník. Časopis ČiliChili vychází od roku 2004, hlavním cílem práce je zmapovat jeho vývoj od vzniku až do současnosti, jak se časopis proměňoval, jakými tématy se zabýval a jakou měl strukturu. Jelikož se téma diplomové práce dotýká marketingu, bude se také zabývat množstvím samotné reklamy obsažené v časopisu.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The diploma thesis deals with the methods of marketing communication of companies, it specifically focuses on company periodical for the customers. It maps the history of corporate periodicals, it also outlines the current state, specifics, direction of development and their trends. The aim of the thesis is to describe the entire area of ​​corporate magazines and to focus on the importance of corporate magazines for both publishers and readers. The work will characterize the role of corporate prints as a marketing communication tool.
The theoretical framework of work will then be demonstrated on the analysis of a specific company magazine - the magazine ČiliChili. The magazine is one of the most successful magazines in the B2C segment, as evidenced by the fact that it has won several awards in the czech competitions. ČiliChili magazine has been published since 2004, the main aim of the work is to map its development from the beginning to the present, how the magazine changed, what topics it dealt with and how it had its structure. Since the theme of the thesis deals with marketing, it will also deal with the number of advertisements in the magazine.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK