Problematika založení internetového magazínu - legislativa, postupy, realizace.
Název práce v češtině: | Problematika založení internetového magazínu - legislativa, postupy, realizace. |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Issues of starting and online magasine - law aspects, procedures and implementation |
Klíčová slova: | internetový magazín, publikace, autorské právo, právní normy, časopis |
Klíčová slova anglicky: | internet magazine, publication, legislation, webpage, copyright |
Akademický rok vypsání: | 2015/2016 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra mediálních studií (23-KMS) |
Vedoucí / školitel: | JUDr. PhDr. Josef Benda, Ph.D., LL.M., Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 09.08.2016 |
Datum zadání: | 09.08.2016 |
Datum a čas obhajoby: | 19.06.2017 08:30 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 18.05.2017 |
Datum proběhlé obhajoby: | 19.06.2017 |
Oponenti: | Mgr. David Chudoba |
Kontrola URKUND: |
Seznam odborné literatury |
1) BEDNÁŘ, Vojtěch. Internetová publicistika. Praha: Grada, 2011, 216 s. Žurnalistika a komunikace. ISBN 978-80-247-1535-3.
2) BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Praha: Grada, 2007, 278 s. Žurnalistika a komunikace. ISBN 978-80-247-1535-3. 3) BRIGGS, Mark, "Journalism 2.0: How to Survive and Thrive" (2007). USF Tampa Bay Open Access Textbooks Collection. Book 2.http://scholarcommons.usf.edu/oa_textbooks/2. 4) BURNS, Lynette Sheridan. Žurnalistika: praktická příručka pro novináře. Praha: Portál, 2004. 192 s. ISBN 80-7178-871-6. 5) ČERMÁK, Jiří. Internet a autorské právo. Praha: Linde, 2001. 252 s. ISBN 80-7201-295-9. 6) ČUŘÍK, Jaroslav a Rudolf BURGR. Nové trendy v médiích. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 240 s. ISBN 978-80-210-5825-5. 7) DIBLÍK, Jan a François VEIT. Mediální právo a práva k nehmotným statkům v České republice: Media law and intellectual property law in the Czech Republic. Praha: Linde, 2012. 259 s. ISBN 978-807201-863-5. 8) EDWARDS, Lilian. a Charlotte. WAELDE. Law and the Internet. 3rd ed. Portland, Or.: Hart Pub., 2009. 708 s. ISBN 978-1-84113-815-2. 9) FALADOVÁ, Adéla. Autorské právo v praxi. Praha: FCC Public, 2015. 60 s. ISBN 978-80-86534-26-8. 10) FLEMING, Carole. An introduction to journalism. Thousand Oaks, Calif.: Sage, 2006. 256 s. ISBN 0-7619-4181-9. 11) HANZELKOVÁ, Alena. Strategický marketing: teorie pro praxi. Praha: C.H. Beck, 2009, 192 s. C.H. Beck pro praxi. ISBN 978-80-7400-120-8. 12) JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7 13) KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. Praha: Grada, 2013, 255 s. ISBN 978-80-247-4208-3 14) OSVALDOVÁ, Barbora. Zpravodajství v médiích. 1. vyd. Praha : Karolinum, 2001, 146 s. ISBN 80-246-0248-2. 15) ROZEHNAL, Aleš. Mediální právo. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2012, 399 s. Monografie (Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk). ISBN 978-80-7380-382-7. 16) RUß-MOHL, Stephan. Žurnalistika: komplexní průvodce praktickou žurnalistikou. Přeložila Hana BAKIČOVÁ.s. 45-82. Praha: Grada, 2005. 292 s. ISBN 80-247-0158-8. 17) ŠMÍD, Milan. Zpravodajství internetové žurnalistiky [News reporting on internet]. In SOCHOVÁ, Zdeňka a Jitka ŠTINDLOVÁ. K novým ekonomickým termínům typu „člověkohodina“. Naše řeč [online]. 36(7-8), 320 s. [cit. 2017-04-17]. Dostupné z: http://nase-rec.ujc.cas.cz/archiv.php?art=4307 18) ŠMÍD, Milan a Ludmila TRUNEČKOVÁ. Novinář a jeho zdroje v digitální éře. Praha: Karolinum, 2009, 206 s. ISBN 978-80-246-1661-2. 19) TODARO, Julie Beth. E-Zines. Community & Junior College Libraries [online]. Taylor & Francis, 2005, 12(4), 87-93 [cit. 2017-04-12]. ISSN 02763915. Dostupné z: http://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1300/J107v12n04_10 |