Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Problematika založení internetového magazínu - legislativa, postupy, realizace.
Název práce v češtině: Problematika založení internetového magazínu - legislativa, postupy, realizace.
Název v anglickém jazyce: Issues of starting and online magasine - law aspects, procedures and implementation
Klíčová slova: internetový magazín, publikace, autorské právo, právní normy, časopis
Klíčová slova anglicky: internet magazine, publication, legislation, webpage, copyright
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Vedoucí / školitel: JUDr. PhDr. Josef Benda, Ph.D., LL.M., Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 09.08.2016
Datum zadání: 09.08.2016
Datum a čas obhajoby: 19.06.2017 08:30
Datum odevzdání elektronické podoby:18.05.2017
Datum proběhlé obhajoby: 19.06.2017
Oponenti: Mgr. David Chudoba
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
1) BEDNÁŘ, Vojtěch. Internetová publicistika. Praha: Grada, 2011, 216 s. Žurnalistika a komunikace. ISBN 978-80-247-1535-3.

2) BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé
a střední firmy. Praha: Grada, 2007, 278 s. Žurnalistika a komunikace. ISBN 978-80-247-1535-3.

3) BRIGGS, Mark, "Journalism 2.0: How to Survive and Thrive" (2007). USF Tampa Bay Open Access Textbooks Collection. Book 2.http://scholarcommons.usf.edu/oa_textbooks/2.

4) BURNS, Lynette Sheridan. Žurnalistika: praktická příručka pro novináře. Praha: Portál, 2004. 192 s. ISBN 80-7178-871-6.

5) ČERMÁK, Jiří. Internet a autorské právo. Praha: Linde, 2001. 252 s. ISBN 80-7201-295-9.

6) ČUŘÍK, Jaroslav a Rudolf BURGR. Nové trendy v médiích. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 240 s. ISBN 978-80-210-5825-5.

7) DIBLÍK, Jan a François VEIT. Mediální právo a práva k nehmotným statkům v České
republice: Media law and intellectual property law in the Czech Republic. Praha: Linde, 2012. 259 s. ISBN 978-807201-863-5.

8) EDWARDS, Lilian. a Charlotte. WAELDE. Law and the Internet. 3rd ed. Portland, Or.: Hart Pub., 2009. 708 s. ISBN 978-1-84113-815-2.

9) FALADOVÁ, Adéla. Autorské právo v praxi. Praha: FCC Public, 2015. 60 s. ISBN 978-80-86534-26-8.

10) FLEMING, Carole. An introduction to journalism. Thousand Oaks, Calif.: Sage, 2006. 256 s. ISBN 0-7619-4181-9.

11) HANZELKOVÁ, Alena. Strategický marketing: teorie pro praxi. Praha: C.H. Beck, 2009, 192 s. C.H. Beck pro praxi. ISBN 978-80-7400-120-8.

12) JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7

13) KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. Praha: Grada, 2013, 255 s. ISBN 978-80-247-4208-3

14) OSVALDOVÁ, Barbora. Zpravodajství v médiích. 1. vyd. Praha : Karolinum, 2001, 146 s. ISBN 80-246-0248-2.

15) ROZEHNAL, Aleš. Mediální právo. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2012, 399 s. Monografie (Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk). ISBN 978-80-7380-382-7.

16) RUß-MOHL, Stephan. Žurnalistika: komplexní průvodce praktickou žurnalistikou. Přeložila Hana BAKIČOVÁ.s. 45-82. Praha: Grada, 2005. 292 s. ISBN 80-247-0158-8.

17) ŠMÍD, Milan. Zpravodajství internetové žurnalistiky [News reporting on internet]. In SOCHOVÁ, Zdeňka a Jitka ŠTINDLOVÁ. K novým ekonomickým termínům typu „člověkohodina“. Naše řeč [online]. 36(7-8), 320 s. [cit. 2017-04-17]. Dostupné z: http://nase-rec.ujc.cas.cz/archiv.php?art=4307

18) ŠMÍD, Milan a Ludmila TRUNEČKOVÁ. Novinář a jeho zdroje v digitální éře. Praha: Karolinum, 2009, 206 s. ISBN 978-80-246-1661-2.

19) TODARO, Julie Beth. E-Zines. Community & Junior College Libraries [online]. Taylor & Francis, 2005, 12(4), 87-93 [cit. 2017-04-12]. ISSN 02763915. Dostupné z: http://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1300/J107v12n04_10
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK