Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Komunikační strategie NASA během vesmírných programů Mercury, Gemini a Apollo v letech 1958-1972
Název práce v češtině: Komunikační strategie NASA během vesmírných programů Mercury, Gemini a Apollo v letech 1958-1972
Název v anglickém jazyce: Communication strategy of NASA during space programs Mercury, Gemini and Apollo in the years 1958 - 1972
Klíčová slova: NASA, Mercury, Gemini, Apollo, vesmír, kosmos, astronautika, astronaut, vesmírný program, komunikační strategie, komunikace, LIFE magazín, televize
Klíčová slova anglicky: NASA, Mercury, Gemini, Apollo, Space, Cosmos, Astronautics, Astronaut, Space program, Communication strategy, Communication, LIFE magazine, television
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Vedoucí / školitel: PhDr. Petr Bednařík, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 21.07.2016
Datum zadání: 21.07.2016
Datum a čas obhajoby: 27.06.2017 08:30
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6
Datum odevzdání elektronické podoby:19.05.2017
Datum proběhlé obhajoby: 27.06.2017
Oponenti: PhDr. Jan Cebe, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
MAKEMSON, Harlen. Media, NASA, and America's quest for the moon. New York: Peter Lang, c2009. Mediating American history, v. 4. ISBN 978-1-4331-0300-1.

KAUFFMAN, James Lee. Selling outer space: Kennedy, the media, and funding for Project Apollo, 1961-1963. Tuscaloosa: University of Alabama Press, c1994. ISBN 08-173-0747-8.

SCOTT, David Meerman. a Richard. JUREK. Marketing the moon: the selling of the Apollo lunar program. Tuscaloosa: University of Alabama Press, c1994. ISBN 978-0-262-02696-3.

HEJLOVÁ, Denisa. Public relations. Praha: Grada Publishing, 2015. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-5022-4.

HALADA, Jan, ed. Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru. Praha: Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015. Military (Jota). ISBN 978-80-246-3075-5.

FTOREK, Jozef. Public relations jako ovlivňování mínění: jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat. 3., rozš. vyd. Praha: Grada, 2012. Komunikace (Grada). ISBN 978-80-247-3926-7.

JIRÁK, Jan a Barbara KÖPPLOVÁ. Masová média. 2., přepracované vydání. Praha: Portál, 2015. ISBN 978-80-262-0743-6.
Předběžná náplň práce
Magisterská diplomová práce „Komunikační strategie NASA během vesmírných programů Mercury, Gemini a Apollo v letech 1958–1972“ je souhrnem práce National Aeronautics and Space Administration (NASA) v oblasti externí komunikace. Diplomová práce mapuje komunikační strategii během prvních vesmírných programů Mercury, Gemini a Apollo v 50.–70. letech 20. století. Zároveň ji zasazuje do širšího historického, sociálního i mediálního kontextu. Věnuje se také vzniku NASA, jednotlivým programům a vzniku zájmu o vesmír v USA.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Master's thesis "Communication strategy of NASA during space programs Mercury, Gemini and Apollo space programs in 1958-1972" is a summary of the work of National Aeronautics and Space Administration (NASA) in the field of external communications. This diploma thesis maps the communication strategy during the first space programs Mercury, Gemini and Apollo in the 50s-70s. of the 20th century. It also puts it in a wider historical, social and media context. It is also devoted to the emergence of NASA, to individual programs and the emergence of space interest in the United States.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK