Artificial Intelligence for the Bang! Game
Název práce v češtině: | Umělá inteligence pro hru Bang! |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Artificial Intelligence for the Bang! Game |
Klíčová slova: | hra více hráčů, umělá inteligence, desková karetní hra |
Klíčová slova anglicky: | multi-player game, artificial intelligence, board card game |
Akademický rok vypsání: | 2016/2017 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | angličtina |
Ústav: | Katedra teoretické informatiky a matematické logiky (32-KTIML) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Martin Pilát, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 01.07.2016 |
Datum zadání: | 01.07.2016 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 11.07.2016 |
Datum a čas obhajoby: | 31.01.2017 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 04.01.2017 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 04.01.2017 |
Datum proběhlé obhajoby: | 31.01.2017 |
Oponenti: | Mgr. et Mgr. Filip Děchtěrenko, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Bang! je desková karetní hra inspirovaná Divokým západem pro 4-7 hráčů. Hra obsahuje prvky náhody a není plně pozorovatelná, což v kombinaci s vyšším počtem hráčů vytváří zajímavou výzvu pro umělou inteligenci.
Studentka naimplementuje počítačovou verzi této hry a navrhne několik (aspoň tři) metod umělé inteligence pro tuto hru a vyhodnotí jejich silné a slabé stránky. Hra bude napsána v jazyce C#, bude obsahovat samostatný herní server s rozhraním pro umělou inteligenci, ke kterému se budou moci připojovat počítačoví hráči. |
Seznam odborné literatury |
[1] http://www.bang.cz/cs/bang.html. BANG! pravidla | BANG.cz.
[2] Chaslot, Guillaume. "Monte-carlo tree search." Maastricht: Universiteit Maastricht (2010). [3] Millington, Ian, and John Funge. "Artificial intelligence for games." CRC Press, 2016. |