Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Artificial Intelligence for the Bang! Game
Název práce v češtině: Umělá inteligence pro hru Bang!
Název v anglickém jazyce: Artificial Intelligence for the Bang! Game
Klíčová slova: hra více hráčů, umělá inteligence, desková karetní hra
Klíčová slova anglicky: multi-player game, artificial intelligence, board card game
Akademický rok vypsání: 2016/2017
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: angličtina
Ústav: Katedra teoretické informatiky a matematické logiky (32-KTIML)
Vedoucí / školitel: Mgr. Martin Pilát, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 01.07.2016
Datum zadání: 01.07.2016
Datum potvrzení stud. oddělením: 11.07.2016
Datum a čas obhajoby: 31.01.2017 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:04.01.2017
Datum odevzdání tištěné podoby:04.01.2017
Datum proběhlé obhajoby: 31.01.2017
Oponenti: Mgr. et Mgr. Filip Děchtěrenko, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Bang! je desková karetní hra inspirovaná Divokým západem pro 4-7 hráčů. Hra obsahuje prvky náhody a není plně pozorovatelná, což v kombinaci s vyšším počtem hráčů vytváří zajímavou výzvu pro umělou inteligenci.

Studentka naimplementuje počítačovou verzi této hry a navrhne několik (aspoň tři) metod umělé inteligence pro tuto hru a vyhodnotí jejich silné a slabé stránky.

Hra bude napsána v jazyce C#, bude obsahovat samostatný herní server s rozhraním pro umělou inteligenci, ke kterému se budou moci připojovat počítačoví hráči.
Seznam odborné literatury
[1] http://www.bang.cz/cs/bang.html. BANG! pravidla | BANG.cz.
[2] Chaslot, Guillaume. "Monte-carlo tree search." Maastricht: Universiteit Maastricht (2010).
[3] Millington, Ian, and John Funge. "Artificial intelligence for games." CRC Press, 2016.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK