Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Propaganda Islámského státu jako nástroj budování teroristické značky
Název práce v češtině: Propaganda Islámského státu jako nástroj budování teroristické značky
Název v anglickém jazyce: Islamic State's propaganda as a tool of terrorist brand building
Klíčová slova: Islámský stát, terorismus, marketing, budování značky, Twitter
Klíčová slova anglicky: Islamic State, terrorism, marketing, brand building, Twitter
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 24.06.2016
Datum zadání: 24.06.2016
Datum a čas obhajoby: 19.09.2019 08:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H107, Hollar - místn. č. 107
Datum odevzdání elektronické podoby:31.07.2019
Oponenti: PhDr. Kamil Švec, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK