Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vliv obsahu odebíraného prostřednictvím Instagramu na sebepřijetí a sebeprezentaci
Název práce v češtině: Vliv obsahu odebíraného prostřednictvím Instagramu na sebepřijetí a sebeprezentaci
Název v anglickém jazyce: Impact of Subscribed Instagram Content to Self-acceptance and Self-reprezentation
Klíčová slova: Instagram, teenageři, sebepřijetí, sebeprezentace, kvalitativní výzkum, sociální sítě, reflexe reklamního obsahu, identita, analýza
Klíčová slova anglicky: Instagram, Teenagers, Self-acceptance, Self-presentation, Social networks, Qualitative research, Perception of adverts, Identity, Analysis
Akademický rok vypsání: 2015/2016
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Vedoucí / školitel: Mgr. Markéta Supa, M.A., Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 16.02.2016
Datum zadání: 16.02.2016
Datum a čas obhajoby: 31.01.2018 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:05.01.2018
Datum proběhlé obhajoby: 31.01.2018
Oponenti: Mgr. Jan Miessler
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
BUCKINGHAM, David. Youth, Identity, and Digital Media. Cambridge, MA: MIT Press, 2008.

HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: základní metody a aplikace. Praha: Portál, 2005.

JENKINS, Henry. Convergence Culture: Where Old and New Media Collide. New York and
London: New York University Press, 2008.

LIEVROUW, Leah A. LIVINGSTONE, Sonia. Handbook of New Media. London: Sage, 2002.

VAN DIJK, Jan. The Network Society: social aspects of new media. Thousand Oaks, CA: Sage Publications, 2006.

Předběžná náplň práce
Práce si vytyčuje za cíl zjistit, do jaké míry ovlivňují obsahy přijímané prostřednictvím sociální sítě Instagram to, jakým způsobem recipienti konstruují obraz sami sebe - jak obsah Instagramu působí na sebereflexi jednotlivců a zda má vliv na to, jakým způsobem se jednotlivci následně prezentují. Cílem je zjistit, do jaké míry jsou teenageři schopní reflektovat konstrukt instagramových příspěvků. V této souvislosti bych se chtěla zaměřit také na to, do jaké míry vnímají spolupráci úspěšných instagramerů s komerčními subjekty a jak se k tomuto jevu staví. Metodologií výzkumu budou hloubkové rozhovory s reprezentanty definované skupiny.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of this master thesis is to find out how the content followed on Instagram by teenagers is influential to their self reflection and if it was able to influence their self-presentation. One of the goals is to realize how are teenagers able to reflect construction of Instagram posts. In this context I would like to focus on teenager´s reception of cooperation of successful Instagrammers with commercial subjects and what is their attitude to this phenomenon. The research methodology will be in-depth interviews with representatives of defined group.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK