Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Analýza volební kampaně Strany svobodných občanů pro volby do Evropského parlamentu 2014
Název práce v češtině: Analýza volební kampaně Strany svobodných občanů pro volby do Evropského parlamentu 2014
Název v anglickém jazyce: Analysis of the Free Citizens Party Election Campaign for the European Election 2014
Klíčová slova: Strana svobodných občanů, volby druhého řádu, volební kampaň, euroskepticismus, Evropská unie
Klíčová slova anglicky: Free Citizens Party, second-order elections, voting campaign, Euroscepticism, European Union
Akademický rok vypsání: 2014/2015
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 23.06.2015
Datum zadání: 23.06.2015
Datum a čas obhajoby: 20.06.2017 08:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6, H110, Hollar - místn. č. 110
Datum odevzdání elektronické podoby:19.05.2017
Datum proběhlé obhajoby: 20.06.2017
Oponenti: Mgr. Ing. Jana Rosenfeldová, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Hlavní podstatou této práce je analýza volební kampaně Strany svobodných občanů pro volby do Evropského parlamentu konaných v roce 2014. A to při zohlednění všech aspektů tohoto specifického typu voleb a při přihlédnutí k volebnímu trhu, na kterém byla kampaň realizována. Práce popisuje teoretické ukotvení volebních kampaní a definuje relevantní společenský kontext. V praktické části poté demonstruje adaptaci kampaně na zkoumaný trh a její využití parametrů „voleb druhého řádu“. Na základě tohoto zkoumání je posléze možné vyvodit, co stálo za volebním úspěchem strany. Vedlejším cílem práce je implementace tématu euroskepticismu, jakožto politického produktu, do ideologie a kampaně Strany svobodných občanů.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The main subject of this thesis is the analysis of the electoral campaign of the Free Citizens Party for the elections to the European Parliament in 2014, taking into account all aspects of this specific type of election and also the electoral market on which the campaign was implemented. The thesis describes theory of electoral campaigns and defines the relevant socio-political context. In the practical part, it illustrates how the campaign adapted to the market and examines the campaign’s use of "second-order election" parameters. Based on this investigation, it is then possible to evaluate party's electoral success. The secondary aim of the thesis is to implement the subject of Euroscepticism, as a political view, into the ideology and campaign of the Free Citizens' Party.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK