Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Přírodovědná výuka v terénu a její vliv na postoje a znalosti žáků
Název práce v češtině: Přírodovědná výuka v terénu a její vliv na postoje a znalosti žáků
Název v anglickém jazyce: Field education in science and its effect on attitudes and knowledge of pupils
Klíčová slova: výuka, biologie, přírodopis, didaktika, postoje, motivace
Klíčová slova anglicky: teaching, biology, science, didactics, attitudes, motivation
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra učitelství a didaktiky biologie (31-180)
Vedoucí / školitel: RNDr. Jan Mourek, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 10.10.2013
Datum zadání: 15.11.2013
Datum odevzdání elektronické podoby:06.05.2014
Datum proběhlé obhajoby: 06.06.2014
Oponenti: RNDr. Vanda Janštová, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cílem práce je vytvořit literární rešerši původních vědeckých prací zaměřenou na problematiku vlivu terénní přírodovědné výuky (především v učebních předmětech biologie a přírodopis) na postoje a znalosti žáků základních a středních škol. Zvláštní pozornost bude přitom věnována porovnání reálné terénní výuky a virtuální terénní výuky s využitím počítačů a dalších informačních technologií.

Předběžná struktura práce:
1. Úvod
2. Problematika reálné a virtuální výuky - širší uvedení do tématu
3. Možnosti využití informačních technologií v terénní výuce přírodovědných předmětů
4. Používané metody pedagogického výzkumu
5. Vliv reálné a virtuální terénní výuky na postoje žáků
6. Vliv reálné a virtuální terénní výuky na znalosti žáků
7. Postoje učitelů k reálné a virtuální terénní výuce
7. Shrnutí a závěr
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK