Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
On-line komunikace Úřadu vlády České republiky v letech 2012 a 2013
Název práce v češtině: On-line komunikace Úřadu vlády České republiky v letech 2012 a 2013
Název v anglickém jazyce: On-line communication of The Office of the Government of The Czech Republic in the years 2012 and 2013
Klíčová slova: on-line komunikace, Úřad vlády ČR, politická komunikace, institucionální komunikace, strategie on-line komunikace, webová stránka, sociální sítě, Facebook, Twitter
Klíčová slova anglicky: digital communication, Office of the Government of the Czech Republic, political communication, digital marketing strategy, website, social media, Facebook, Twitter
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 02.07.2013
Datum zadání: 02.07.2013
Datum a čas obhajoby: 15.06.2015 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1
Datum odevzdání elektronické podoby:15.05.2015
Datum proběhlé obhajoby: 15.06.2015
Oponenti: doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce „On-line komunikace Úřadu vlády České republiky v letech 2012 a 2013“ se zabývá deskriptivní analýzou specifické oblasti marketingové komunikace veřejné instituce. Předkládá teoretické vymezení institucionální a politické komunikace, následně popisuje její specifika. Práce dále zasazuje on-line komunikaci do širšího kontextu masových médií a specifikuje její základní nástroje, přičemž důraz klade na nové formáty komunikace – sociální sítě. Rovina strategie on-line komunikace slouží k definování správného přístupu ke komunikaci v digitálním prostředí. Součástí práce je také deskriptivní analýza vymezených on-line komunikačních kanálů Úřadu vlády ČR (webové stránky, Facebook stránka, Twitter kanál), které jsou zkoumány z hlediska frekvence komunikace, obsahové struktury a formátů publikovaných sdělení. V závěru práce je provedeno porovnání a zhodnocení, které popisuje přístup, jejž Úřad vlády ČR pro on-line komunikaci zvolil.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This bachelor thesis „Digital communication of Office of the Government of the Czech Republic in 2012 and 2013“ wants to describe and analyse one specific part of marketing communications of a public institution. Author provides outline and specifics of political communication. The next part of the thesis describes digital communication as an integral part of mass media communication and also brings basic digital channels overview with focus on social media. The theory of strategic digital marketing communication defines the ideal approach for digital communication of any brand or product. Last part of the thesis focuses on the descriptive analysis of real digital communication of Office of the Government of the Czech Republic via the main digital channels such as websites, Facebook Page and Twitter channel. Author describes frequency of posting, content structure and type of content. The conclusion of this work brings comparison of the theory outputs and real digital communication research and tries to find out, if digital communication of the main Czech institution was correctly and successfuly done.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK